Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Nowy format reklam internetowych
-aq404 | 03.02.2004 @15:57:02

Ta informacja raczej nie ucieszy Internautów: firma Unicast wspólnie z Microsoftem pracuje nad przeniesieniem do Sieci reklam telewizyjnych.

Opracowany przez Unicast format Video Commercial to pełnoekranowa reklama o jakości obrazu telewizyjnego. Bez względu na szybkość połączenia, użytkownik obejrzy 30-sekundowy spot w jakości 30 klatek na sekundę. Reklamy Video Commercial "ważą" nie więcej niż 2MB i wykorzystują Microsoft Windows Media 9. Płynne odtwarzanie przy wolnym łączu jest możliwe dzięki specjalnej technologii buforowania danych. Już rozpoczęto testy nowych reklam na 15 witrynach internetowych, m.in. stronach MSN, ABCNews, Pepsi i Hondy. Reakcje Internautów będą obserwowane przez 5 tygodni.

Przedstawiciele Unicast nie mają złudzeń, że początkowo Internauci będą postrzegać takie reklamy jako uciążliwe. Argumentują jednak, że dzięki nim w dłuższej perspektywie całkowita liczba reklam w Internecie może ulec zmniejszeniu. Chodzi o wysoką atrakcyjność takiego medium dla reklamodawców, którzy za Video Commercial będą gotowi zapłacić wielokrotnie więcej, niż za np. pop-upy. Tym samym serwisy zarobią na swoje utrzymanie mniejszą liczbą reklam. Pozostaje pytanie, czy Internauci po prostu nie będą zamykać stron, które przywitają ich tak uciążliwym pokazem. Jednak twórcy Video Commercial liczą, że użytkownicy Internetu przyzwyczają się do nowego formatu i zaakceptują go tak, jak zaakceptowali zwykłe reklamy telewizyjne.



Źródło informacji: BBC
Źródło informacji: 4D




dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~wyzimir    06.02.2004 @18:15:57
Te reklamy i tak będą kompatybilne tylko z IE i WMP.
-aq404    03.02.2004 @22:56:49
i to 2MB!! : P Zanim ja to zgram... Nie ja odrazu zgram anty Video Commercial program ; )
~socrates    03.02.2004 @22:35:56
Trzeba bedzie instalowac kolejne anty-spamowe oprogramowanie, ktore przeciez pozera tak cenna pamiec
Az do bolu rozbawil mnie tekst :
"dzięki nim w dłuższej perspektywie całkowita liczba reklam w Internecie może ulec zmniejszeniu"

Co za kompletna bzdura, oni chyba zyja na innej planecie :D
_______
Tylko głupcy nie mylą się nigdy.
~thoomas    03.02.2004 @19:55:09
rzeczywiscie... kretynski pomysl... komercja powoli zzera to co najlepsze w internecie... szybkosc dostepu do informacji...
_______
"o... sam pan słyszy... drenuj"
~Vasquez    03.02.2004 @18:46:45
Qwa... idioci:/ jush przypadek.. fullscreen flashy powinien dac do myslenia... ...z poczatku bardzo popularny sposob reklamy w necie.. ale szybko z tej formy zrezygnowano.. a dlaczego? dlatego ze internauci omijali je z daleka... gdzie i tak nie wazyly one wiecej jak kilkadziesiat kb.. a co dopiero jak bedzie mi sie ladowala reklama podpasek.. albo proszq do prania.. przez 30min..:/
Nawet zakladajac ze strona sie zaladuje.. a bedzie sie ladowal spot.. to i tak nikt nie bedzie czekal.. by go zobaczyc.. i beda to jedynie wywalone pieniadze..
kategorie newsów
ostatnie newsy
Czy kolorystyka digart.pl ci odpowiada?

Nie, wolę serwisy o jaśniejszej tonacji
1569

Tak, lubię ciemną kolorystykę serwisu
1199

wyniki i komentarze


© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt