Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Poszukuję firmy drukującej na tiszertach.
DTP  | 27.03.2011 @17:44:34

~deha    27.03.2011 @17:44:34
Witam.
Krótko mówiąc poszukuję firmy, która drukuje projekty na koszulkach.
Za rok mam dyplom, którego tematem (wybranym przeze mnie) ma być ''Linia autorskich ciuchów''.
Poszukuję więc firmy, która nie ma wygórowanych cen, z racji, że jestem narazie tylko uczniem i jest to moja praca dyplomowa. Nadruki wielkości +/- formatu A3.
W przyszłości chciałbym wypuścić swoją linię ciuchów

Drodzy digartowicze pomóżcie mi z wyborem dobrej firmy, która pomoże mi skończyć pracę dyplomową

Pozdrawiam, Dominik.
~projektygraficzne    27.03.2011 @21:09:33
allegro?
+lysyszyn    27.03.2011 @21:31:06
Sito czy flex/flock czy może coś jeszcze innego? To w sumie najważniejsza informacja, żeby ktoś mógł Ci coś konkretnego polecić
_______
PORTFOLIO: http://www.filip.lysyszyn.pl
Your Experience Designer
~projektygraficzne    29.03.2011 @09:42:12
Jak facet chce pojedyncze egzemplarze to sito za drogo wyjdzie. flex/flock to ograniczenia co do przejść tonalnych. najsensowniej to będzie nadruk bezpośredni z drukarki komputerowej drukującej na odzieży, a tego niech szuka na allegro
~SZK    03.04.2011 @22:51:51
Podbijam.
Interesuje mnie aby koszulki były możliwie najlepszej jakości - norma w sumie - a także w ludzkich proporcjach a wiec sławne "Fruit of the Loom" odpadaj bo od xxl przynajmniej wyglądają jak prześcieradło kwadratowe a nie koszulki.
Technika - raczej flex ponieważ flock z doświadczenia wiem szmaci się po kilku praniach.
Przejścia tonalne są zbędne - max 2-3 kolory.
Klasycznie - wypas za taniooszkę.
Interesują mnie opinie kogoś kto ostatnio korzystał z takich usług a nie 5 lat temu i nadal podsyła ten sam link
*DracoVolantus    03.04.2011 @23:05:22
up.
_______
- True Art is eternal and lasts forever.
- No. True art is a blast, hm!
~netox    05.06.2011 @11:28:37