Szukam rysownika
Ogłoszenia  | 01.02.2012 @22:26:53

~troucer    01.02.2012 @22:26:53
Witam jestem studentem 1 roku informatyki i chciałbym napisać grę tekstową na telefonw tym celu poszukuję grafika który będzie potrafił narysować klimatyczne lokacje i istoty zamieszkujące świat podziemi. Styl i wykonanie dowolne Czekam na ciekawe pomysły można mnie złapać pod numerem gg: 7721683
+canvaske    01.02.2012 @22:31:51
A to za darmo czy raczej za wynagrodzenie?
_______
Nie robię projektów za 300 PLN!!!
~troucer    01.02.2012 @22:33:40
To zależy Nie przewiduje zysków z tej gry więc i nie stać mnie na wynagrodzenie dla grafika... chyba że coś wpłynie wtedy 50% należy do grafika:D
~troucer    01.02.2012 @22:36:17
generalnie myślę o aplikacji na windows fona mam też dostęp do windows marketplace i tam chciałbym zamieścić tą aplikację za jakaś symboliczna kwotę... ale na razie skupiam się na stworzeniu niż dystrybucji... projekt rusza w wakacje, gdyż obecnie ruszyła faza projektowania i rozwijania koncepcji. Prawdopodobnie będę tworzył początkowo silnik by móc mój pomysł niejednokrotnie jeszcze wykorzystać:D
~troucer    02.02.2012 @00:00:54
Hmm... Pewnie odzew będzie mały jeśli w ogóle... bo nie oferuje zarobku... ale czasem liczy się radość z tworzenia ,a nie rzemiosło za wynagrodzenie:D
#headless    02.02.2012 @00:37:00
"jeśli w ogóle... bo nie oferuje zarobku"

that's the clue!
_______
życie jest piękne.
^jesyk    02.02.2012 @01:12:55
za darmo jest radość a za pieniądze to już rzemiosło:D
lol rozumiem niby frajdę z robienia takich rzeczy, ale jak ktoś kiedyś na forum diga zauważył, poświęcenie czasu na coś takiego wiąże się z niepoświęceniem go na rzeczy, na których można zarobić
_______
-CO?
-NO.
~troucer    02.02.2012 @11:15:31
Dlatego też piszę już teraz a nie dopiero po rozpoczęciu tworzenia aplikacji by ktoś w wolnej chwili mógł powoli wykonywać graficzki:D
~troucer    02.02.2012 @14:32:51
No nic jak nikt się nie znajdzie to trudno