Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

CABSE#114 - Worlds of Magic
Concept art  | 10.04.2015 @12:20:00

1 2 3 4 Następna strona
~DACAB    10.04.2015 @12:20:00
Ledwie kończy nam się ostatnia bitwa, a na horyzoncie pojawia się wyzwanie od Techlandu! Odpalać maszyny, a z pod rysików i ołówków niech lecą wióry!

KATEGORIA: Character design

UNIWERSUM: Fantasy

ZADANIE: Zaprojektuj dziewiątą rasę do gry "Worlds of Magic"
- koncept musi zawierać minimum 3 postaci i stanowić kompletny set danej rasy
- koncept może zawierać dodatkowe elementy: broń, mounty itp.
- postacie powinny pasować do klimatu gry "Worlds of Magic"
- wszystkie elementy zawarte w koncepcie powinny pasować do siebie (spójny obraz całej rasy)
- tło: dozwolony jest jednolity kolor, gradient lub tekstura.
- opis rasy wymagany (może być krótki)
- praca musi zawierać logo gry. Link z logiem do pobrania: https://dl.dropboxusercontent.com/u/18876223/Worlds_of_Magic_Logo.png


INSPIRACJE:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/18876223/WoM-Rasy.zip



TERMIN: 26 kwietnia 2015 [23:59]


NAGRODY:

Zwycięzca:
- Przyznanie pracy tytułu Digartu Dnia
- Tablet INTUOS PRO M (A5) (wartość ok. 1300zł)
- Gra PC "Worlds of Magic" wersja pudełkowa


Sponsorem nagród jest firma Techland - wydawca gry "Worlds of Magic".
Więcej informacji:
https://www.facebook.com/TechlandWydawnictwo



REGULAMIN:


1. Zwycięzcy mają 14 dni od czasu ogłoszenia wyników na przesłanie (na PW http://dacab.digart.pl w tytule wiadomości podając: "Digart_konkurs_nick z digartu" swoich danych adresowych. Czyniąc to zgadzają się na przesłanie nagród.

2. Nagrody zostaną wysłane w terminie do 21 dni od czasu otrzymania przez sponsora nagród danych adresowych i ich potwierdzenia.

3. Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na możliwość opublikowania ich prac na stronachhttp://techland.pl oraz innych serwisach powiązanych oraz na serwisie Facebookhttps://www.facebook.com/TechlandWydawnictwo
Opublikowane prace zostaną opatrzone stosownym podpisem informującym o autorze danej pracy.

4. Zwycięzca zostanie wyłoniony w terminie do 30 kwietnia przez jury konkursu powołane przez sponsora: firmę Techland.

REGULAMIN Digart ConceptArt Battle:
http://www.digart.pl/forum/temat/1241675/Regulamin_CAB.html"
ostatnio edytowane: 2015-04-10 12:25:40
_______
Regulamin DACAB: http://www.digart.pl/forum/temat/1241675/Regulamin_CAB.html
FORUM : http://www.digart.pl/forum/tematy/19/Concept_art.html
ZAPRASZAMY DO GRUPY DACAB: http://www.digart.pl/grupy/9391/DACAB/
~chmurnik    10.04.2015 @13:55:38
no i fajnie
_______
Visita Interiorem Terrae Rectificando Invenies Operae Lapidem
~MariuszPanek    10.04.2015 @17:16:05
O super!
~QNAMANmanga    10.04.2015 @17:59:35
Zastanawiam, się czy nie odgrzać starego kotleta. Kiedyś była na dacab podobna bitwa i miałem rasę wilczarzy, ale jej wtedy nie ukończyłem. Teraz inaczej podszedłbym do tematu. A taka rasa być może by stykła w tym uniwersum.
~S88    10.04.2015 @18:12:02
całkiem spoko
~chmurnik    10.04.2015 @18:15:48
tylko że orkowie są już związani z wilkami
moje pierwsze skojarzenie to nietoperze pasożyty:D
ostatnio edytowane: 2015-04-10 19:46:35
_______
Visita Interiorem Terrae Rectificando Invenies Operae Lapidem
~lee666    11.04.2015 @03:44:45
_______
troche wyrozumiałości dla samouka ;(
~Blik1976    11.04.2015 @09:12:59
Czy gdzieś można znaleźć info jakie rasy już są w Worlds of Magic?
^Kazejin    11.04.2015 @09:16:16
~Blik1976 bitte: http://wastelands-interactive.com/mediawiki/index.php?title=Playable_Races

A dokładnie razem z opisami i obrazkami masz w linku do inspiracji
ostatnio edytowane: 2015-04-11 09:17:40
_______
Zrobiłę grę https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kajpust.candymunch
~GUARDSMAN    11.04.2015 @14:02:45
O super temat

Mój pierwszy luzny szkic/wip/skojarzenie rasy "Hydronów". Jak nazwa wskazuje mieszkańców mórz lub wielkich jezior. Prace w toku..Mam nadzieję że sie dobrze kombinuję bo w opisach chyba nie ma podobnej rasy... (chyba że coś przeoczyłem...

https://www.dropbox.com/lightbox/photos
~Zurluk    11.04.2015 @15:25:25
Mam nadzieję że w końcu wezmę udział;b
Będą to jacyś ryboludzie
WiP: http://i.imgur.com/oeTuu5V.jpg

Życzę wszystkim powodzenia i dobrej zabawy! pozdro!
~S88    11.04.2015 @20:18:51
a mi po głowie chodzą istoty z bagien lub najdalszych najciemniejszych zakątków lasów gdzie nawet elf by się nie zapuścił. Coś pomiędzy rośliną a istotą. Pierwsze szkice: https://www.dropbox.com/sc/6centn6s9j9rrkg/AACf587dkxmumj6MsLkVx283a
~chmurnik    11.04.2015 @21:20:47

~GUARDSMAN zaczyna się ciekawie, pomyśl jakie cechy mogli by mieć, by być konkurencją dla np. orków którzy są trochę podobni w tej grze do wikingów, więc też trochę związani z wodą...
_______
Visita Interiorem Terrae Rectificando Invenies Operae Lapidem
~lee666    11.04.2015 @21:22:24
w trakcie robienia bazy pod malowanie
WIP 2 http://imgup.pl/di/8OF6/zbrush-document.png
_______
troche wyrozumiałości dla samouka ;(
~chmurnik    11.04.2015 @21:29:19

~lee666 graficznie na razie obiecująco... jakaś rasa szamanów?
_______
Visita Interiorem Terrae Rectificando Invenies Operae Lapidem
~lee666    11.04.2015 @21:42:30
pradawna rasa krukopodobna
_______
troche wyrozumiałości dla samouka ;(
!JakkaS    12.04.2015 @19:58:46
Pozwoliłem sobie zajrzeć do pliku opisującego rasy. Koncepty są bardzo fajne, zwłaszcza czarno-białe szkice mi się podobały. Za to ktoś kto zajmował się tekstem, powinien dostać ostro po łapach. Znalazłem literówki, połknięte litery, spacje itd. A tekstu tak niewiele.

A tak z innej beczki... to fajnie, że CAB ożył znowu
~blejzink    12.04.2015 @23:30:10
jestem świeży... co znaczy - cały set? I czy może być mono?
ostatnio edytowane: 2015-04-13 00:39:30
~QNAMANmanga    12.04.2015 @23:58:23
Zestaw postaci z gadżetami.
~Weuniany    13.04.2015 @09:35:49
Chyba tez się pobawię, zobaczymy jak czas pozwoli
_______
Zapraszam do mojej galerii
+pumaX    13.04.2015 @10:00:13
O, zacny temat, chyba się skuszę. : )

Pytanie jedno tylko - "koncept musi zawierać minimum 3 postaci i stanowić kompletny set danej rasy" czyli np. warrior / mag / łowca (klasy postaci)? Czy jakieś inne dzikie wariacje mogę wyczarować :3
ostatnio edytowane: 2015-04-13 10:01:14
_______
ART BLOG http://angrycloudart.blogspot.com
~JaroslawMarcinek    13.04.2015 @14:45:07
ostatnio edytowane: 2015-04-13 14:47:14
_______
http://www.facebook.com/jaroslawmarcinek
~cepov    13.04.2015 @16:37:19
Cześć!
Pomyślałem, że spróbuję swoich sił w tej zabawie. Nigdy nie brałem udziału w takich bitwach. Chciałbym Was, osób obytych z tym tematem, poprosić o pomoc i opinie odnośnie mojego pomysłu - nie wiem czy brnąć w niego dalej, a może będzie mi miło usłyszeć jakieś sugestie.

W grze występuje już większość "podstawowych" ras. Nie chciałem tworzyć żadnego odłamu obecnych frakcji ani niczego zbliżonego do obecnej. Próbowałem wykreować coś co zupełnie inaczej prowadziłoby się od innych.

Nie nazwałem ich jeszcze, ale inspirowałem się gryzoniami :P

Nie jest znane ich pochodzenie. Możliwe, że wzięły się z mutacji lub magicznych prób, które wyrwały się spod kontroli. Każda z ras boryka się z ich notorycznymi najazdami i nawet po ich stłumieniu czy wycięciu wszystkich osobników - pojawiają się ponownie.
Ta frakcja nie wytwarza uzbrojenia, nie konstruuje budowli czy maszyn. Polega na swoim zwierzęcym instynkcie i tym czym obdarzyła ich natura (o ile stąd się wzięli). Czasem korzysta z łupów wojennych lub potrafi osiedlać się w zajętych wioskach/miastach do momentu aż nie skończą się zdobyte zapasy. Nie trwa to długo i ruszają dalej. Są bardzo inwazyjni i bezwzględni.

Walczą jedynie w starciu. Nie władają magią.

Pierwszą jednostką jest coś szczuropodobnego. Zwykłe, bardzo liczne mięso armatnie o niezwykłych cechach. Nie czuje strachu, nie zna litości. Piekielnie szybko regeneruje rany i jest gotowy do kolejnych inwazji. Walczy rzucając się na przeciwnika próbując go ugryźć czy pociąć pazurami. Potrafi kroczyć na dwóch łapach, ale często biega używając wszystkich czterech łap. Nieopancerzony, ale nawet po stracie łapy dalej zaciekle walczy.

Kolejną jest już zdecydowanie większy, występujący w mniejszych ilościach, ale zdecydowanie bardziej niebezpieczny osobnik. Cały kark/grzbiet/barki/plecy ma nastroszone ostrymi kolcami niczym jeżozwierz. Tak jak poprzednik potrafi kroczyć, ale często łazi na czterech łapach. Potrafi z biegu wskakiwać w szeregi wrogów skulony, godząc przy tym wszystko co natrafi na swojej drodze kolcami.
Nie gryzie, ale jest zdecydowanie silniejszy potrafi rozszarpywać przeciwników swoimi potężnymi łapskami.
Nawet po tym jak padnie w boju trzeba uważać na jego pośmiertne tyki Potrącone leżące zwłoki potrafią jeszcze się spiąć i przypadkowo dziabnąć kogoś kolcem.

Następną postacią jest coś na wzór kreta. Jest krępy, powolny i raczej nie kwapi się do wychodzenia spod ziemi. Jednak jego znaczenie w szeregach tej frakcji jest nieocenione. To on jest odpowiedzialny za wszystkie jamy, w których znajdują skrycie inni przedstawiciele tej rasy. Jego znaczenie w samym boju jest znikome jednak dzięki umiejętności bardzo szybkiego kopania podziemnych tuneli jest w stanie stworzyć idealne warunki do zasadzek czy poprowadzić niepostrzeżenie na tyły wroga. Kiedy coś sprawi, że wychyli się spod ziemi do walki używa swoich łopatowatych łap.

a tutaj takie szybkie szkice dla wstępnej wizualizacji:
http://imgup.pl/di/LB38/cabwip.jpg

Się rozpisałem, chyba nic nie poplątałem :P
1 2 3 4 Następna strona
wyślij odpowiedź
Aby dodać odpowiedź musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
szukaj na forum
Szukaj:
Forum:

najnowsze wątki na tym forum
przejdź do innego forum
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt