Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Praca w drukarni
Praca  | 30.11.2015 @12:33:08

~AnFire    30.11.2015 @12:33:08
Witajcie, ostatnio szukałam pracy i znalazłam kilka ofert na stanowisko introligatora. Nie mam zbytniego doświadczenia w tym temacie ale w jednym z ogłoszeń nie było wymagań co do tego. Czy ktoś z was moi mili mógłby mnie trochę oświecić i podpowiedzieć czy taka praca się w ogóle opłaca? I "z czym to się je?"
~Ravia    02.12.2015 @10:37:18
Ja tam kiedyś pracowałam. A co chcesz konkretnie wiedzieć?
~AnFire    03.12.2015 @12:33:42
No w zasadzie wszystkiego co tylko mogę Do tej pory nie pracowałam na takim stanowisku nie mam żadnego doświadczenia. Szukam bardziej stałej pracy więc pomyslałam że mogłabym spróbować ale wiesz jak to jest. Może ktoś stad już pracował w podobnym zawodzie i wie jak to wygląda i może się podzielić doświadczeniami?
~Ravia    03.12.2015 @15:56:08
Tak jak patrzę po komentarzach w internecie to ludzie różnie piszą. Z tego co ja sama wiem to praca nie jest jakoś specjalnie wymagająca, przeważnie będziesz się zajmowała nie oprawianiem książek a bardziej wycinaniem i pakowaniem standów sklepowych (przynajmniej na początku) bo drukarnia jest dość spora i raczej tam nie bawią się w manufakturę.
+johnnykasza    03.12.2015 @23:29:37
Prowadzicie tutaj niezwykle ciekawą wymianę zdań, mającą znamiona telepatycznej.
AnFire nie napisała o jakie konkretnie miejsce chodzi, ale Ravia WIE, że tam pracowała. Podaje szczegóły, że to duża drukarnia i w ogóle.
AnFire się temu nie dziwi. Widać czytanie w myślach to dla niej normalna sprawa.
I tu pojawia się pytanie - o co kurna chodzi? Uprawiacie tu jakąś zakamuflowaną formę reklamy?
@eastman    04.12.2015 @01:20:18
zaraz zamkniemy ten cyrk, mamy papiery z ministerstwa.
_______
bentleyem do betlejem.
*eleroo    04.12.2015 @06:52:11
Hihi, dowcipny modek powycinał linki pewnie i się zrobiła loża masońska. Wspaniale!
+johnnykasza    04.12.2015 @07:22:03