Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Zbiór porad
Concept art  | 23.01.2016 @16:29:19

~Dynx    23.01.2016 @16:29:19
Witam, chciałbym założyć wątek w którym chętni concept artyści podzielą się swą wiedzą czy dobrą radą. Od kiedy pamiętam jestem graczem a jak każdy wie dobra produkcja opiera każdy model na świetnie wykonanym arcie.

Długo przymierzałem się aby samemu zacząć tworzyć concept arty... Zawsze tylko rysowałem. W końcu kupiłem Wacoma po promocyjnej cenie dla uczniów i spróbowałem swoich sił. Dopóki nie chciałem wycisnąć ze szkicu czegoś więcej było dobrze, ale nałożenie koloru, stworzenie tych charakterystycznych przejść sprawia mi ogromny problem. Trochę pomogły mi pobrane pędzle, które udostępnił jeden z artystów, lecz nadal nie wiedziałem jak dobrze je użyć.

Proszę więc Was czytających o dzielenie się poradami, czy w formie słowa czy też w formie linku :D

Najwięcej co udało mi się wycisnąć to: http://www.digart.pl/praca/7874494/LightFight_-_Concept_Art.html
^Kazejin    23.01.2016 @18:20:35
Po pierwsze nie wrzucaj takich olbrzymich rysunków, tu sie ogląda, a nie drukuje
Tego na pewno CI brakuje: http://max3d.pl/tutoriale/298/walka-z-walorem-tutorial-2d
~Dynx    23.01.2016 @22:08:18
Tak, kolejne wrzucałem już mniejsze

No i bardzo dziękuje Kazejin Mam nadzieje że znajdzie się tu więcej linków, bo ciężko nowicjuszom znaleźć
~Dynx    24.01.2016 @15:12:08
braingraft świetna wypowiedź! Mnie jak najbardziej interesuje tworzenie alternatywnej rzeczywistości z tworów mieszkających w głębi mojego mózgu

Jestem fanem sci-fi i rzecz jasna fantasy. Czytam przeważnie książki w klimacie postapo, tak więc moja wyobraźnia jest ciągle ćwiczona.

Nie ukrywam jednak, że chciałbym potrafić przedstawić moje prace w jak najlepszej jakości.
~poiytr    24.01.2016 @19:35:06
Concept art często sprowadza się do tego, że jedną postać (lub cokolwiek innego) wykonujesz w kilku(nastu/dziesięciu) różnych wersjach, a następnie pokazujesz je szefowi aby wybrał te wersje które mu pasują (o ile jakieś pasują) i dopiero na podstawie tych conceptów są tworzone jakieś dopieszczone prace. Dlatego właśnie panuje przekonanie, że concepty nie powinny się opierać na jakości, no ale różnie z tym bywa.

Prócz tego dodam, że dla początkującego wykonywanie wielu szybkich szkiców powinno spowodować większy wzrost umiejętności niż ślęczenie nad jedną mozolną ale dopieszczoną pracą.
_______
Ubóstwiam noc.
~Dynx    24.01.2016 @19:39:15
poiytr a takiego podejścia nigdy właśnie nie miałem, że lepiej robić kilka szkiców. Na pewno skorzystam
wyślij odpowiedź
Aby dodać odpowiedź musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
szukaj na forum
Szukaj:
Forum:

najnowsze wątki na tym forum
przejdź do innego forum
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt