Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Tworzenie aplikacji mobilnych
Grafika i projekty graficzne  | 28.02.2016 @20:50:48

~MateuszSx    28.02.2016 @20:50:48
Witajcie
Zainteresowałem się niedawno tematem aplikacji mobilnych a raczej ich graficzną stroną i chciałbym się dowiedzieć co nie co na temat jak zacząć projektowanie takich aplikacji chodzi mi o aspekty graficzne czyli tj rozdzielczości, jak przygotować grafikę żeby się dobrze prezentowała na telefonach i tabletach itp Ale jednak najbardziej interesują mnie rozdzielczości artbordów

Z góry dziękuję za przeczytanie posta.
^Kazejin    29.02.2016 @09:04:53
Co to artboard?
~ricard    29.02.2016 @14:28:10
^Kazejin    29.02.2016 @20:09:02
O dzięki, nie używałem CC więc nie wiem, taki dziad jestem;( Czyli w sumie Mateuszy pyta o dwie różne rzeczy.

Co do nauki projektowania na mobilki to nie kojarze żadnych tutków, a nie jest to temat który ot tak sobie można opisać. najlepszym wyborem była by praktyka w firmie projektującej apki. No i tu pytanie czy użytkowe czy gry.
~MateuszSx    01.03.2016 @11:12:55
Ja też nie mam CC kupiłem CS6 jak sie pojawił CC i mam przynajmniej na licencji dożywotniej. A wracając do tematu sprawa ma się tak ze mam okazje starać sie o prace w firmie co robi aplikacje na telefony i tablety a jak do tej pory są to jedyne rzeczy których w grafice nie robiłem a robiłem już sporo(DTP, projekty na samochody, layouty,obróbka foto). A jak zauważył Kazejin z tutkami krucho a mnie interesuje jak się zabrać do tematu pod katem samych rozdzielczości żeby to było dobrze wyświetlane na smartfonach i tabletach czy są jakieś uniwersalne rozdzielczości na telefony i tablety? Jak po prostu ugryźć temat od podstaw.
^Kazejin    01.03.2016 @12:14:28
Wszystko zależy jak robi to dana firma. Na androida robi się teoretycznie 4 zestawy grafiki (w 4 rozmiarach), albo nawet w 6:

http://developer.android.com/guide/practices/screens_support.html

Na iphone wygląda to nieco inaczej. Ale tak jak mówiłem - to zależy od firmy. Są i tacy którzy robią rozmiar w okolicy HD, a reszta skaluje się w zależności od rozdzielczość (co różnie się kończy;D)
~MateuszSx    02.03.2016 @16:32:11
Dziękuje Kazejin właśnie o taką odpowiedz mi chodziło. Firma o której wspomniałem tworzy aplikacje na appla i tu mnie tez interesuje jak do tego podejść.
~Fotofancy    11.03.2016 @22:59:03
Trzeba mieć troszkę wiedzy jak się tnie szablony PSD > HTML, żeby nie zaprojektować czegoś, czego nie można później w ten sam sposób przerzucić do szablonu HTML + CSS.
^Kazejin    12.03.2016 @11:34:14
~Fotofancy przeczytaj może czego dotyczy wątek hm?
^Kazejin    12.03.2016 @17:56:45
Znalazłem trochę przystępnego info http://v-play.net/doc/vplay-different-screen-sizes/
~ewelina546    19.04.2016 @21:31:25
Ja bym wolała się jednak zdać na specjalistów . Bardzo dobrą firmą, która tworzy aplikacje mobilne jest w wawie Fan and Wide . Zresztą wystarczy zerknąć na rekomendacje .
-tasakmix    17.05.2017 @22:30:51
Aplikacje to super sprawa ale jak się na tym dobrze nie znasz to nie uda CI się stworzyć dobrej aplikacji mobilnej. Ale jeśli masz doby pomysł zleć to https://supportdevs.com/ oni robią kozackie apki na telefony i tablety.
wyślij odpowiedź
Aby dodać odpowiedź musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
szukaj na forum
Szukaj:
Forum:

najnowsze wątki na tym forum
przejdź do innego forum
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt