Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Jak zrobić szablon na Allegro w Adobe Photoshop CC 2015 FULL
Programy  | 18.03.2016 @09:37:50

~kamilsobiebiega    18.03.2016 @09:37:50
Witam,

Mam nadzieje że to jest odpowiednie miejsce na taki temat

Tak jak w temacie. Jestem osobą początkującą w projektowaniu ale chciałbym zrobić swój własny szablon na Allegro w tym o to programie.

Już nawet mam powiedzmy zarys tego co bym chciał, zrobiłem przykładowy szablon jednak mam problem jak go zapisać, w jakim formacie tak żeby poprawnie się wyświetlał w Allegro jako szablon aukcji. Czy ktoś zna się na tym i miałby czas i chęci aby pomóc krok po kroku jak to zrobić ?

Z góry dziękuję za zainteresowanie tematem i pomoc.

Pozdrawiam
*thedreamseller    18.03.2016 @09:44:58
Chwila

1. Chcesz zrobić projekt i żeby magicznie się zakodował potem?
2. Chcesz instrukcji, krok po kroku jak zrobić coś, za co inni biorą sporą kasę?

Poczytaj o cięciu i kodowaniu
~Softlight    18.03.2016 @17:34:40
Chętnie wytłumaczę, stawka: 2 FRT / godzinę
_______
So may it secretly begin...
~XIPE    18.03.2016 @18:40:32
komuś tu chyba bije na dekiel. gość chce SOBIE zrobić SZABLON NA ALLEGRO, a nie stronę dla światowej korporacji.
seller jak Cię turysta pyta o drogę do starego rynku to każesz mu wziąć przewodnika?
jakoś na forach np. samochodowych ludzie potrafią sobie pomóc, a nie pitolą o zabieraniu pracy mechanikom. a tu wciąż tylko idiotyczne komentarze panów artystuf.
~kamilsobiebiega    18.03.2016 @19:41:58
Raczej ta pierwsza opcja mnie interesuje - sam zrobiłem szablon, mam na warstwach go zrobionego, mały problem zaczyna się w cienciu i dodawaniu odnośników, jak np. po kliknięciu w przycisk komentarze żeby odwiedzającego przekierowało na stronę i głównie nie rozumiem jak zapisać szablon w html żeby potem wstawić na allegro.

Potrzebuję wskazówek ew. podpowiedzi gdzie coś takiego znaleźć.

Jak bym chciał płacić to bym się od razu do takiej osoby zgłosił albo wykupił gotowy szablon