Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

CAB#117 - Widmowy konstrukt
Concept art  | 13.10.2016 @23:23:42

1 2 3 Następna strona
~DACAB    13.10.2016 @23:23:42
KATEGORIA: CREATURE DESIGN

UNIWERSUM: DOWOLNE

ZADANIE: Zaprojektuj humanoidalną istotę zdolną do pozostawania w ukryciu i ataku z zaskoczenia, dzięki zmianie swoich właściwości fizycznych. Właściwości fizyczne są rozumiane poprzez na przykład zmianę stanu skupienia, a nie zmianę formy fizycznej na inną upodabniającą na przykład do otoczenia, konkretnego przedmiotu, zwierzęcia czy postaci.
Do obrony również może korzystać ze swojej zmiennej fizycznej natury. Ważne: przy projektowaniu zwróćcie uwagę, aby było widać jak istota się maskuje, ważna tu będzie mechanika.


PREZENTACJA:
Cała postać. Może być w dynamicznej pozie,ale nie może być skrótów perspektywicznych na tyle znacznych by uniemożliwiały zobaczenie całej sylwetki.

INSPIRACJE:
https://pl.pinterest.com/pin/275564070927669626/
https://pl.pinterest.com/pin/6896205657214061/
https://pl.pinterest.com/pin/572027590149975668/
https://pl.pinterest.com/pin/235172411764697181/
https://pl.pinterest.com/pin/AesPkvnCV6bVGnNLS5JZTUi6TIQRPppju7l0crSBhsOnOd7_a_Ihk2U/
https://pl.pinterest.com/pin/563231497131821497/
https://pl.pinterest.com/pin/52213676899783251/

DO LUŹNEGO ROZWAŻENIA:
Jeśli s-f to jaka technologia została zastosowana do maskowania/zmiany stanu skupienia?
Jeżeli fantasy to jaka magia odpowiada za transformację?
Czy istnieje źródło mocy i jakie jest?
Czy zmiana stanu skupienia następuje natychmiastowo, czy przemiana jest stopniowa i możliwa jest sytuacja, w której konstrukt atakuje w niepełnej materialnej postaci?
Czy broni się zmieniając właściwości jedynie strefy narażonej na atak, czy też całość zmienia właściwości fizyczne?


TERMIN: 28.10.2016 [do 23:59]
ostatnio edytowane: 2016-10-13 23:37:06
_______
Regulamin DACAB: http://www.digart.pl/forum/temat/1241675/Regulamin_CAB.html
FORUM : http://www.digart.pl/forum/tematy/19/Concept_art.html
ZAPRASZAMY DO GRUPY DACAB: http://www.digart.pl/grupy/9391/DACAB/
~LeMatt    13.10.2016 @23:57:51
Fajne! Jedno pytanie, czy można pokazać np. dwie fazy przemiany? Np uniwersalną formę postaci i postać w trakcie przeobrażenia, np, dostosowywania się do otoczenia lub w finalnym kamuflażu? Czy ograniczyć się do jednej formy i wtedy właśnie dać fazę przejściową?
~lee666    14.10.2016 @01:51:59
nie widze zmian w regulaminie ...
_______
troche wyrozumiałości dla samouka ;(
^Kazejin    14.10.2016 @07:54:34
~LeMatt Jak najbardziej możesz.

~lee666 to nie jest decyzja do podjęcia w jeden moment, jak skończymy zmiany to je wprowadzimy, na razie trwa otwarta dyskusja w tym temacie. Jeśli podejmiemy już ostatecznie decyzje, będzie o tym informacja na forum
ostatnio edytowane: 2016-10-14 10:42:22
_______
Zrobiłę grę https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kajpust.candymunch
~poiytr    17.10.2016 @09:42:45
Strasznie nudno tutaj, to wrzucam pierwszego wipa:
http://i.imgur.com/9uUYCLz.jpg
ostatnio edytowane: 2016-10-17 09:46:52
_______
Ubóstwiam noc.
^Kazejin    17.10.2016 @22:18:25
No to mój WIPex: https://dl.dropboxusercontent.com/u/18876223/widmowy%20konstrukt%20kopia.jpg

Z tego co widzę będę musiał i tak pokazać go w 2 stanach.
ostatnio edytowane: 2016-10-17 22:20:03
_______
Zrobiłę grę https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kajpust.candymunch
~ketele    18.10.2016 @19:43:03
Chyba za trudny temat jak moje możliwości. Zupełnie pomysłu nie mam :P
~jacekvx    18.10.2016 @20:55:57

Zakładając ze postac potrafi znikać
np z miejsca na miejsce - skoczek nie musi ujawniać się cały
to ważne dla ciekawego ataku np kolejno szpony potem paszcza...."mgnienie oka";?
dynamiczne ujęcie ataku kiedy następuje (doskok i odskok ponowiony pare razy z innego punktu
samym np szponem... - nie)
Odkrycie sie do połowy jest tym co powinna przedstawiać grafika?
tj. pokazanie niepełnej postaci w fazie przejscia ,wyprowadzania ataku (od pasa w dół poswiata slad widma reszty charakteru w przypadku takiej mocy która pozwala jej znikać.
Mechanika?.nie bardzo rozumiem
Kreatura rzadko kiedy już unikniemy ataku, ponownie znika bo jest z natury dzika (zjada przeciwnika
chodzi w tym co z niego zdziera).
~Deksametazon    18.10.2016 @22:20:08
http://imgur.com/a/G1iRO

Wstępny zarys - w trakcie zmiany, coś w stylu Gina z butelki wyskakującego tylko po to żeby kogoś pociąć.... albo tylko nastraszyć.
^Kazejin    19.10.2016 @09:49:44
~jacekvx jeśli chodzi o przedstawienie ukrycia to jak najbardziej może to być część postaci.

Co do mechaniki - by przedstawić w miarę możliwości jak zachodzi zmiana w formę ukrycia.
~LeMatt    20.10.2016 @00:18:41
Pierwszy szkic postaci, której tkanki zbudowane są z organicznego, przezroczystego żelu. W zależności od potrzeb może manipulować jej gęstością tworząc struktury kostne lub zamienić się praktycznie w ciecz
http://imgur.com/a/vZZUq

Nie wiem czy będę dalej szedł tym tropem, ale póki co
~kred    21.10.2016 @10:06:42
i dorzucam swojego wipka, cos troche jak gin, ale do konca jeszcze nie rozgryzlam :P
http://imgur.com/Xq6xZeB
~cepov    21.10.2016 @14:38:47
Mój jest błędnym konstruktem. Takim zaklętym błednym ognikiem. Łazi głównie po bagnach ze względu na potrzebny mu do przeżycia metan :D
W formie widma/gazowej jest odporny na wszelkie ciosy. Przybiera podatną na ciosy postać po wejściu do wody zapalając się.

Coś w ten deseń, żeby na jednym rysunku pokazać tę zmianę właściwości fizycznych.

http://imgur.com/a/v6sm7
~kred    21.10.2016 @14:44:15
i zolty jeszcze test
http://imgur.com/cLA2rf5
ostatnio edytowane: 2016-10-21 14:51:05
~kred    21.10.2016 @14:56:01
i niebieskie gdzies m sie wykasowaly
1. http://imgur.com/uu9X34d
2. http://imgur.com/sqGA0Ns
~chmurnik    22.10.2016 @10:02:38

~kred
jak dla mnie ramiona są mało spójne z resztą postaci, trochę jakby były doklejone od kogoś innego. Spróbuj jakoś zunifikować, dodać coś co da poczucie, że to jest część tej samej postaci. Takie moje wrażenie:D
_______
Visita Interiorem Terrae Rectificando Invenies Operae Lapidem
~chmurnik    22.10.2016 @13:12:18
pierwsze pomysły. Widmowy konstrukt jest potworem maskotką. Potrafi rozkruszać się na strzępki, później drobny puch a w końcu osiąga stan kwarkowej plazmy. Może w ten sposób przenikać przez czas i przestrzeń. Krąży po świecie i pożera nocą porzucone przez dzieci pluszaki.
https://www.dropbox.com/s/ydl2iu9aoc9x0xa/szkice.jpg?dl=0
_______
Visita Interiorem Terrae Rectificando Invenies Operae Lapidem
~sayja    22.10.2016 @14:13:51
wy nie opowiadajcie o swoich konstruktach tylko je pokazujcie :D
~poiytr    22.10.2016 @14:21:58
~sayja Są ludzie którzy lubią też poczytać.

^Kazejin Odnoszę wrażenie, że ta istota jest odrobinę zbyt powykręcana, a na ten moment nie sprawia wrażenia istoty na tyle elastycznej. Może warto byłoby się zastanowić nad nieco bardziej naturalną pozą?

A tak z innej beczki: dżin po angielsku to djinn.
_______
Ubóstwiam noc.
~chmurnik    22.10.2016 @14:47:30
przecież pokazałem
_______
Visita Interiorem Terrae Rectificando Invenies Operae Lapidem
~cepov    22.10.2016 @21:45:55
U mnie tak to się rozwija. Podmalówka gotowa.
http://imgur.com/a/IrUce
~ketele    23.10.2016 @21:29:37
Może być zupełnie goła postać?
~S88    23.10.2016 @22:08:50
~ketele nie wiem co masz na myśli. Czy chodzi Tobie o nagość fizyczną, czy brak integracji z otoczeniem, brak tła, czy brak zbroi i atrybutów a może brak fazy przejściowej (chociaż ta jest mile widziana). Nie ważne co z tego masz na myśli to wszystko jest dozwolone.
~ketele    23.10.2016 @22:12:01
http://ketele.deviantart.com/art/Syrena-641796425?ga_submit_new=10%3A1477253227

Że tak powiem... moje pierwsze cycki na dickarce. -_-

Najpierw bawiłam się secesyjną linią, ale chyba skończę na syrenie przemieniającej się falę.
1 2 3 Następna strona
wyślij odpowiedź
Aby dodać odpowiedź musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
szukaj na forum
Szukaj:
Forum:

najnowsze wątki na tym forum
przejdź do innego forum
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt