Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

[Szukam pracy] Grafik 2D/Grafik ilustrator
Praca  | 06.11.2016 @19:56:11

~monczura4    06.11.2016 @19:56:11
Jestem grafikiem ilustratorem (freelance), od ponad 8 lat zajmuję się tworzeniem ilustracji, obrazów i grafik zarówno dla klientów indywidualnych oraz, czasami, firm. Swobodnie poruszam się w kilku technikach: malarstwo i rysunek tradycyjne, digital painting i fotografia. Nie mam problemu z dostosowaniem się do wymaganego stylu, pracuję sprawnie i mam dużo pomysłów. Najlepiej czuję się w tematach fantasy oraz natury, jednak bez problemu potrafię przygotowywać też inne ilustracje.
Pracuję wyłącznie zdalnie, jednak mam nadzieję że moje różnorodne portfolio niweluje ten "mankament". Zapraszam do współpracy

http://ardea-art.pl/

PS Troszkę to dziwne, wiem, ale nie pracuję w ogóle na wektorach- proszę to brać pod uwagę...
_______
In nomine magnae veritas...
~monczura4    19.11.2016 @18:39:18
iiiii hop na górę
_______
~ShoX    20.11.2016 @12:47:50
No i po co spamujesz i tak nikt Cię nie zatrudni.
~monczura4    20.11.2016 @16:27:14
Skąd tak zuchwałe stwierdzenie?
_______
~Ramram    20.11.2016 @20:10:41
Shox jest sfrustrowanym gosciem, ktory nie moze sprzedac swoich rysunkow niemowlat z tentaclami i z tego powodu pisze innym, ze bycie grafikiem jest bez sensu Winy upatruje w zlym swiecie a nie w swoim skillu, ot cala tajemnica.
^Kazejin    21.11.2016 @08:57:28
~Ramram dokładnie, myślę że zdążyła go już poznać cała część forowa digartuShox uwielbia rozliczać ludzi patrząc przez zwierciadło samego siebie.

No to co? up?:D

~monczura4 polecam Ci zmienić top strony, te punkty jak malarstwo, rysunek etc. sprawiaja wrażenie menu, przez co chwile się głowiłem gdzie jest właściwe menu i dlaczego to na górze nie działa:D
ostatnio edytowane: 2016-11-21 08:59:40
_______
Zrobiłę grę https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kajpust.candymunch
~monczura4    21.11.2016 @13:30:40