Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Grafika 3D - co myślicie?
Grafika i projekty graficzne  | 01.12.2016 @21:00:40

~sakuwbarakushow    01.12.2016 @21:00:40
Witam wszystkich, jako iż jest to mój pierwszy temat prosiłbym o wyrozumiałość. Mam świadomość, że tego typu wątków przewijało się już od groma, aczkolwiek cały czas informatyka idzie to przodu i chciałbym być jak najbardziej na bieżąco.
Otóż jestem w 3 klasie technikum na informatyce, ostatni moment aby się czymś zająć tzn. wybrać jakąś swoją działkę, którą będę się specjalizować. Jako że rysować potrafię, troszeczkę już w programach graficznych posiedziałem (photoshop, corel, illustrator), ale chciałbym iść jednak w kierunku 3D, która jednak bardziej mnie kręci, a nie miałem wcześniej większej styczności. Natrafiłem na Zbrusha, z którym się w miarę szybko oswoiłem, ale mam wrażenie, że to nie jest jeden z programów, z którym powinienem startować. Oczywiście bardzo interesuję mnie modelowanie postaci, ale to chyba nie tutaj powinienem zaczynać przygodę. Ile osób tyle odpowiedzi, a trochę już zdań usłyszałem. Może dobre wskazówki uzyskam również tutaj? Dziękuję i pozdrawiam
~MtD    03.12.2016 @14:27:14