Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Jak to jest zrobione
Grafika i projekty graficzne  | 08.06.2017 @16:25:13

~Cipci95    08.06.2017 @16:25:13
~Cyr4x    09.06.2017 @14:33:58
Myślę, że dowolny program do grafiki 3D. Maya, 3D Studio Max, Amapi, Blender, wybierz sobie. Czy trudne? Jak ktoś zna się na rzeczy, to pewnie nie, choć na pewno czasochłonne.
+radvisual    09.06.2017 @20:19:18
najprosciej byloby chyba zrobic to w zbruszu a potem odpowiedni render z podobnym efektem texturą i post fx w PS, ale nie jestem pewien na 101% ;p
~QNAMANmanga    10.06.2017 @00:32:24
Jest sporo możliwości, by uzyskać taki sam efekt. W blenderze to łatwe. Array + shrikwarp + subdivision. I mnóstwo cienkich okręgów/wstęg które przyklejają się do drugiego mesha - kształtu, który chcesz otrzymać. Można by się też pobawić w stworzenie odpowiedniego shadera. Ale to co proponuje jest w zasadzie do zrobienia w kilka minut, jeśli masz gotowy model.
ostatnio edytowane: 2017-06-10 14:08:25
~QNAMANmanga    10.06.2017 @01:19:41
" http://i1284.photobucket.com/albums/a568/qnaman/reka test_zpsshq4lto3.png "
Coś w tym rodzaju. dodatkowo trzeba by dodać szumy na meshu i większą rozdzielczość.
ostatnio edytowane: 2017-06-10 21:45:30
wyślij odpowiedź
Aby dodać odpowiedź musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
szukaj na forum
Szukaj:
Forum:

najnowsze wątki na tym forum
przejdź do innego forum
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt