Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Współpraca przy tworzeniu gry przeglądarkej - grafik 2D
Praca  | 07.08.2017 @21:12:28

~Estern    07.08.2017 @21:12:28
Witam

Poszukuję grafika do współpracy przy tworzeniu gry przeglądarkowej. Przykładowe gry podobnego typu: Battleknight, Gladiatus, Tanoth.

Pomysł powstał kilka lat temu. Podczas realizacji projektu kilkakrotnie się ogłaszałem, aby znaleźć osoby, które pomogą mi w jego wykonaniu. Niestety bezskutecznie, w rezultacie czego prawie cały projekt jest zrobiony przeze mnie (jestem programistą back-endowym). Gra od strony kodowania jest już na wykończeniu.

Projekt potrzebuje oprawy graficznej, dlatego też poszukuję grafika do dłuższej współpracy.

Na tym etapie będzie to współpraca bezpłatna, ale kiedy gra zacznie przynosić zyski to oczywiście pieniążki będą dzielone na zasadach fair play. Jest to zdecydowanie dobry start dla początkujących grafików, lecz nie posiadających dużego doświadczenia. Tym bardziej, że projekt jest już na wykończeniu.

Trzeba wykonać m.in.:
- logotyp gry
- mapę
- ramki lub inne elementy do oprawy graficznej strony
- ilustracje przeciwników (ok. 36 ilustracji - goblinów, orków, nieumarłych, krasnoludów)
- ewentualnie dodatkowe ikony przedmiotów (czyli bronie, hełmy, biżuteria)

Gra jest w klimacie średniowieczne fantasy.
Przykładowe grafiki:
http://s2.ifotos.pl/...ado_qhhpphx.jpg
http://s10.ifotos.pl...ado_qhhpphq.jpg
^Kazejin    08.08.2017 @09:53:35
źle wklejone linki. Warto by też było podać konkretny procent.
~sake3    14.08.2017 @11:13:18
Zapraszam do kontaktu tomassake3@gmail.com
wyślij odpowiedź
Aby dodać odpowiedź musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!

Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
szukaj na forum
Szukaj:
Forum:

najnowsze wątki na tym forum
przejdź do innego forum
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6