Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

ilustrator szuka pracy
Praca  | 18.09.2017 @08:54:51

~danielgrzeszkiewicz    18.09.2017 @08:54:51
Nazywam Się Daniel Grzeszkiewicz i jestem grafikiem i ilustratorem.
Do tej pory współpracowałem z wydawnictwami takimi jak: Fabryka słów, Pruszyński i s-ka, Editions du Long Bec,
Zielona sowa, i wieloma innymi.
Specjalizuję się w ilustrowaniu książek, zarówno dla sterszych czytelników, jak i dla dzieci.
Zajmuję się takze komiksem, plakatem, projektowaniem okładek i bardzo szeroko pojętą grafiką użytkową.

Do każdego zlecenia podchodzę z pasją i pomysłami. Przy pracy dokładam wszelkich starań, aby moje ilustracje
spełniała zarówno wszelkie wymogi zleceniodawcy, jak i moje wysokie standardy jakości.
Pracuję zarówno w technikach tradycyjnych jak i cyfrowych. Nie ograniczam się do jednej konwencji czy estetyki, o czym, mam nadzieję, świadczy kilka dołączonych do maila ilustracji.

Za swoje prace komiksowe dwukrotnie otrzymałem 1 nagrodę w kategorii profesjonalistów
Międzynarodowego Festiwalu Komiksu w Łodzi (rok 2006 i 2007 ).
Kilkukrotnie byłem też reprezentatnem kraju podczas wystaw prezętujących dorobek
Polskich twórców współczesnych, między innymi w Neapolu, Amadorze, Lucce czy Strasburgu.

Więcej moich prac do wglądu znajdą Państwo pod tymi adresami:
https://danielgrzeszkiewicz.deviantart.com/gallery/
http://danielgrzeszkiewicz.republika.pl/

Jeśli byli by Państwo zainteresowani współpracą, bardzo proszę o kontakt.
wyślij odpowiedź
Aby dodać odpowiedź musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!

Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
szukaj na forum
Szukaj:
Forum:

najnowsze wątki na tym forum
przejdź do innego forum
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.