Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

adobe
Grupa otwarta



o grupie
grupa użytkowników programów adobe systems incorporated


właściciel


Sposób na zakup tańszych produktów Adobe
24.10.2007 @23:48:48

~DeadHand    24.10.2007 @23:48:48
Tak jak w temacie. Ktoś się orientuje w jaki sposób można zakupić pakiecik Adobe lub poszczególne produkty po cenach niższych niż oferowane u polskich dystrybutorów?

1. Czy zakup w USA (będąc w stanach a nie żadna wysyłka) i późniejsze używanie w Polsce, jest zgodne z warunkami licencji? Bo na pakiecie ze wszystkimi bajerami różnica w cenie to chyba około 5 tys zł...
2. Czy może znacie jakieś patenty na kupowanie starszych wersji i robienie upgrade'ów do nowszych tak żeby wyszło taniej niż nowy produkt...

Zapraszam do dyskusji bo forum się zakurzy z braku ruchu :P
_______
Masz tablet WACOM, przyłącz się do grupy http://www.digart.pl/grupy/655/WACOM/

-    25.10.2007 @10:20:47
upgrade
najpierw kupiłem PS (cs) 'normalnie', później kupiłem całą Suitę (CS2.3) w upgrade od PSa (oszczędność jakieś 2 kafle)... i tak kupiłem a 2 dni później dostałem info, że Adobe zrobił promo i jak się zarejestruję i prześlę do nich dane + key-kod pakietu to dostanę ZA DARMO upgrade do Suity CS3 (oszczędność ~5 kafli) .. to było w marcu i dziś już dostałem to co miałem obiecane: brand new Adobe Creative Suite CS3 Design Premium PL ... ach! ... no, 17 zyli za kuriera musiałem zapłacić
~DeadHand    25.10.2007 @10:42:30
No to fajnie masz ... tylko teraz już CS sie nie kupi raczej w sklepie...
Ale popatrzę co się da pokombinować jak będę już bliski zakupu suita jakiegoś...

A używa ktoś soft z USA?
A może znacie jakieś inne patenty?
_______
Masz tablet WACOM, przyłącz się do grupy http://www.digart.pl/grupy/655/WACOM/

~n0rman    25.10.2007 @14:40:56
Na allegro mozna kupic photoshopa 6.0 z niemiec (ok. 500 zl), nie orietuje sie jaka tam jest licencja. Pisza, ze da sie zrobic upgrade do cs2, tylko gdzie go teraz dostac...
Nie orientuje sie, czy da sie zrobic upgrade z 6.0 do cs3.
Moze wiecie, czy to jest legalne w Polsce i czy przejdzie na cs3, czy trzeba szukac cs2?
ostatnio edytowane: 2007-10-25 14:41:32
_______
http://www.distill.pl
~DeadHand    25.10.2007 @16:45:31
Ehh.. ja chciałem sprawdzone tricki... bo na allegro dużo piszą, a jak wydasz 600 zł na program z którego można zrobić upgrade max o 2 wersje z tym, że tej wersji już i tak nie można nigdzie kupić to po co to komu...

Mi osobiście gdybym miał kupować samego photoshopa to wystarczyłaby wersja 7 ale taką dostać jest ciężko. Tylko, że potrzebny mi jest też flash i illustrator i do tego trzeba już suita jakiegoś.

Osobiście mając wydać kilka tys na softa - wole nie ryzykować parę stówek zakupując na allegro z niepewnych źródeł.
_______
Masz tablet WACOM, przyłącz się do grupy http://www.digart.pl/grupy/655/WACOM/

~eien    25.10.2007 @16:45:39
Ciężko powiedzieć, najlepiej posłać maila do Adobe - chętnie odpisują, polecam.
_______
Paweł Kubasiak personal portfolio '09 - ONLINE
http://www.kubasiak.pl - kubasiak.pl
http://www.wegieldlaciebie.pl - węgiel ekogroszek Rafmex
~DeadHand    25.10.2007 @18:22:35
No ja wiem, że chętnie (mój wspólnik nawet do nich dzwonił)... tylko pewnie nie tak chętnie odpowiadają jak jakimś patentem kupić ich produkt 1/3 taniej :P
No ale zobaczymy...
_______
Masz tablet WACOM, przyłącz się do grupy http://www.digart.pl/grupy/655/WACOM/

+misz    25.10.2007 @20:41:28
ja swego czasu kupilem na allegro starocie a nastepnie regularnie co 2-3 nowe wersie kupuje upgrade. nistety teraz polityka adobe, przejecie macromedii oraz skok jakosciowy cs3 zmusi mnie do zakupu pakietu. i tu mnie cholera bierze - mam ilustratora cs, ps cs2, flasha i dreamriwera mx 2004 i nie moge tego podniesc do design premium. roznica jest spora

up z cs, cs2 do cs3 to okolo 4000zl
up z pojedynczego programu to ponad 8000zl
zakup up w stanach to juz tylko okolo 4500zl

czyli prawie o polowe mniej. z tego co czytalem kiedys prawo polskie jest wazniejsze od umowy licencyjnej, a w prawie polskim gdzies stoi ze legalnie zakupiony produkt za granica jest rowniez legalny w polsce - a wiec ja leje na umowy i sciagam z za oceanu. jak mnie skontroluja to raczej nic nie beda mogli zrobic - jestem w stanie nawet zaryzykowac.

dodatkow prawo europejskie zezwala wystawic fakture kupujacemu i przeslac ja sprzedajacemu a wiec sam sobie wystawie fakture na produkt na podstawie paragonu i wwale jeszcze w koszta, wyjdzie troche ponad 3000. musze tylko sprawdzic jeszcze co z vatem.
_______
http://misz.net misz.net - blog | http://misz.com misz.com - design
~zabkaXXL    28.10.2007 @13:01:43
Z tego co się orientowałam u firmy Adobe, można bez problemu sprzedać program z licencją ;]. Może sprzedaj misz te wszystkie programy z aktualizacjami i wtedy ew dołóż tylko do całego pakietu CS3? Lepiej chyba tak niż wykładać całą kwotę ;]
_______
~DeadHand    28.10.2007 @22:50:37
Trochę też sie kiedyś dowiadywałem i też potwierdzam, że da się zbywać licencję. Tylko z tego co pamiętam nie robi się tego "od ręki", ale jest z tym trochę zabawy i formalności.
_______
Masz tablet WACOM, przyłącz się do grupy http://www.digart.pl/grupy/655/WACOM/

^Ibrachim    30.10.2007 @17:18:32
Tylko, że nie wiadomo misz jak jest z licencją w przypadku zakupu w USA. Na pudełku mojego CS2 pisze, że nie można go sprzedawać w North Amercia i Asia.
~Cobretti    30.10.2007 @23:26:51
misz rozumiem Cie. Tez mam Web Premium, a przydalo by sie pare rzeczy Deigna.
_______
"30% Anioła, 70% Diablicy" Vin Disiel || Poczuć że jest się wolnym...
+misz    02.11.2007 @19:37:20
prawo polskie jest ponad licencja, jesli licencja stanowi inaczej niz w polskim prawie to licencje mozna o kant dupy potluc bo jest niewazna - czyli program mimo ze sprzedawca twierdzi ze nielegalny jest legalny.

gdyby nawet moje informacje byly niescisle to w polsce nie beda mnie karac jako pirata, bo program legalnie zakupiony ... ciekaw jestem co bsa w takim wypadku by zrobilo? nic?
_______
http://misz.net misz.net - blog | http://misz.com misz.com - design
~Gilead    06.01.2008 @22:56:23
ostatnio edytowane: 2008-01-06 22:56:42
_______
Portfolio --> http://gilead.carbonmade.com/
~ArkadiuSS    24.03.2008 @22:47:04
Ale , do użytku nie komercjalnego...
_______
 8830088
~Angel0    10.07.2008 @23:10:39
kurde przecie niekomercyjnego to znaczy nie do firmy gdzie ci to mogą sprawdzieć, w domu mozesz rezalizowac zlecenia, a jak masz firme to i tka Cię na to stac
_______
"Jestem ultymatywnym wojownikiem."
~kupigo    12.09.2010 @01:35:14
polecam pośrednika w zakupach w USA np. http://www.Kupigo.com
wyślij odpowiedź
Aby dodać odpowiedź musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt