Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Wspomnienie...
poezja  |  formy klasyczne


to o czym mysle gdy jestem sam
popelnilem godzine temu na plazy
enjoy.



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~mihalskii    28.11.2006 @17:26:59
ła.
_______
wszyscy chłopcy jeżdżą na damkach.
~kyoko    08.03.2005 @12:13:08
znów mam wrażenie ,że możesz lepiej...ogólnie rozumiem...i przekazujesz to co czujesz-jestes komunikatywny,ale końcówka-zbyt dosłowna..taka oklepana..zdecydowanie złe zakończenie
_______
...w chwili zawahania sumuję spojrzenia
oddaję sfumato niewiedzy o sobie...
~Silvena Podoba mi się    28.02.2005 @22:04:20
"Smutno mi Boże.." hmm... skąd my to znamy? ='D
Dać dziecku wiersze...
No, ładne, ładne a co mam powiedzieć =')
_______
i'm a ready to begin the freedom of the spirit
i need, i need, need some air
i need, i need, need some water
o-ho o! got-ta be free
~IsmenaVirgo Podoba mi się    30.01.2005 @22:04:11
"Smutno mi Boże"? gdzieś to słyszałam.. heh, ogólnie podoba mi się ten wiersz, ma w sobie to coś.
Pozdrawiam
~Zachmurzony    13.01.2005 @07:21:24
Kwintesencja grafomanii
_______
Wtedy stało się najgorsze co mogło się stać!! KASZANKA SIĘ ZŁAMAŁA!!!!
~hati Podoba mi się    09.01.2005 @19:19:51
Hohoho. czyżby aż do Słowackiego tu doszło?.. Nie lubię rymów, lubię rytmikę. ten wiersz ma w sobie melodię i mi się podoba. wyjątkowo :D
~enigma    21.12.2004 @23:43:25
hmmm... dziwny zwyczaj - po co wiec sa oceny?
_______
"Milczenie stroi kobiete" - Sofokles
~Majonez    21.12.2004 @23:39:44
ostatni wers z "hymnu" Juliusza Słowackiego
nie podoba mi się ogólnie
nie będe oceniał żeby średniej nie zaniżać
_______
zawsze muszę być najmądrzejszy.
a ludziom przeszkadza mądrość :/
~Fantasmagorien Podoba mi się    11.12.2004 @12:10:45
a mi tam sie odoba )
_______
₪₪ "Give a bit of mmmm to me, and I give a bit of mmmm to you" ₪₪
~astorluyor    08.12.2004 @10:34:23
Gdyby nie cytat w ostatnim wersie i to nieszczęsne 'me' - to całkiem przyjemnie.
~mola    07.12.2004 @21:21:22
mowiac szczerze fakt, iz moja opinia cie nie interesuje nie lezy w zakresie moich zainteresowan. do czynienia z poezja mam zapewne wiecej niz ty,i to nie tylko z racji tego ze pisze, ale glownie z innych powodow.
kup sobie da+ i mnie zablokuj jesli łaska i az tak nie potrafisz znosic krytyki.
swoje utwory prezentujesz na forum publicznym
nie zakazuj krytykowi oceny.
~mola    07.12.2004 @21:13:06
"smutno mi boze" - zupełnie, ze tez posluze sie kolokwializmem, "odstaje" od następujacych przed tymże zwrotem strof...
znow w moim mniemaniu mamy do czynienia raczej z nagim szkicem utworu poetyckiego nie natomiast z wierszem w pelnym tego slowa znaczeniu.
nie ma tutaj nic co w poezji byc powinno.
przykro mi.
"jak ma zachwycac,skoro nie zachwyca?"
+zarzyczka    07.12.2004 @21:02:28
aha i mam obserowane wiec komentuj mi komentarz utaj bo niezabardzo chce mi się latać
_______
bo ze mnie to zła kobieta jest.
+zarzyczka    07.12.2004 @20:40:16
'ja rozumiem morze morze tęsknota' czyt. ja rozumiem, ze i tu i tu jest morze etc. ale mi to nieuzasadnia odwołania. Więc przeczytałam zapewniam
ocena taka a nie inna przez tą ^$$#$#%#% nazwe skali, tz. nie czytaj oceny tylko patrz która jest w szeregu, jak ja stawiam ocenkę (wolałam liczbową no )
To tak własnie jak dla mnie troszke niżej niż słabo -
I naprawde nie jest ostra ta krytyka, jest wrez subtelna i łagodna,
_______
bo ze mnie to zła kobieta jest.
~mychaM Podoba mi się    07.12.2004 @19:59:12
Nie jest to moze oryginalne, ale podoba mi sie. Nie chodzi o oryginalonosc, chodzi o to (wg mnie) by wiersz poruszal. Ten utwor mnie poruszyl. Ta plaza i zadze...i smutek.....Podoba mi sie tez uzycie slow Slowackiego. Tu rzewczywistosc wspolczesna. Normallka. Stan ducha podobny. Dobre
_______
La practica hace al maestro
+zarzyczka    07.12.2004 @17:49:26
kruca tak patrze na te wysokie oceny i mysle że może ja ciemniaczek jetsm, że fenomenu nierozumiem.
Wszelkie próby nawrócenia mile widziane
_______
bo ze mnie to zła kobieta jest.
+zarzyczka    07.12.2004 @17:48:05
Nawiązanie do Slowackiego imho zupełnie nietrafione, nie ma w sobie nic co by mnie za serce, noge, wątrobe, głowe, wątpliwe wresztki intelektu chwytało.
Kruca no naprawde nie wdzie nic nazdzwyczajnego, nic wybietnego, nic wyjątkowego, nic oryginalnego nic co by to wyróżnialo, a jedyny plus za nawiązanie jakiekolwiek, chodź jak mółwiłam, imho nietrafne (ja rozumiem morze morze tęsknota ale 'Hymn' (bo to się Hymn nazywłało, co ? kruca juz niepamietam czas na biovital )
_______
bo ze mnie to zła kobieta jest.
~Sinc Podoba mi się    07.12.2004 @11:12:12
jest DobrE. Naprawde mocno DobrE. Podoba mi sie nawiazanie do Slowackiego.
~mist Podoba mi się    06.12.2004 @11:08:41
oj...ale ciii!
~korova Podoba mi się    05.12.2004 @17:38:35
Podoba mi się, zwłaszcza końcówka.
_______
no i co?
~resin Podoba mi się    03.12.2004 @21:00:11
a jednak kiedyś trzeba się wziąć w garść, i poukładać, morze jest wspaniałym słuchaczem, do tego wrednym i pysznym. I jeszcze zachłannym. Jak wiele uczuć zabiera, jak wiele różnych ludzirozmawia i nim choćby wzrokiem.
~Isael    03.12.2004 @13:47:38
Bardzo przyjemnie się czyta, rozbudza wspomnienia...
~Kai Podoba mi się    30.11.2004 @22:53:54
ten Słowacki odbił się echem..;]
_______
http://www.black8.com.pl/ - serdecznie zapraszam !
~nekrolog Podoba mi się    29.11.2004 @11:32:45
Jedyny zgrzyt to ostatnia linijka.. jakoś mi tam nie pasuje... a tak to fajowe
~Pierdonka Podoba mi się    29.11.2004 @00:01:48
podoba mi się.
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt