Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

TB WIP
projekty  |  logotypy


wip na TB02

na razie najmniej istotny element, czyli logo firmy (:
możecie pokrytykować.
za niedługo kolejne powrzucam, i finala.

pozdrawiam



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~toolenka    15.09.2008 @12:17:29
bdb.
_______
http://www.a-tom-art.blogspot.com <--- odwiedż aTomka
Czekam na konstruktywną krytykę moich poczynań!
~toolenka Podoba mi się    15.09.2008 @12:17:23
bdb.
_______
http://www.a-tom-art.blogspot.com <--- odwiedż aTomka
Czekam na konstruktywną krytykę moich poczynań!
~neilan Podoba mi się    09.02.2008 @02:55:44
+
~trzymajsie    16.10.2007 @10:40:06
takie ekologiczne, zielono-zielone. przyjemne, proste i fajnie pocięte, kolory ładnie dopasowane. cóż to za firma?
~Mephistopholes Podoba mi się    10.10.2007 @16:22:04
Prosto i efektownie, to lubię...
_______
Jeśli chcesz podziękować mi za ocenę i komentarz, po prostu się zrewanżuj TUTAJ -> http://mephistopholes.digart.pl/

"Wy, którzy nienawidzicie Żydów tak bardzo. Dlaczego zaadoptowaliście ic
~zubropijca Podoba mi się    07.10.2007 @21:12:17
to poziome lepiej wyglada
~ArkadiuSS Podoba mi się    07.10.2007 @17:14:47
-no przyjemne
-odrobinę za blady u mnie ten jasny zielony, ściemnij i dodaj odrobinę yellowa do niego
- czekamy na reszte
_______
 8830088
~blactree    07.10.2007 @16:29:48
emmm niewiem logo srednie aczkolwiek chcialbym zobaczyc jak wyglada w calosci bo moge sie zadziwic.
tak trzymaj coco
+nufikor    07.10.2007 @16:01:41
hehe. . no nie wiem czy mało istotny
hm.. .poziome "uliczki" - są trochę denerwujące.. czy miały wynikać z konstrukcji litery? Wymaga to jeszcze pracy... Pozioma wip-wersja lepsza.
pozdrr.. i życzę powodzenia!
_______
~
~paism    07.10.2007 @13:32:44
faktycznie toporne..
~OxaR    07.10.2007 @13:22:50
Całkiem całkiem... Trochę mi nie pasuje do firmy produkującej odtwarzacze mp3, ale to twoja wizja zobaczymy finał :P

Kolorystykę bym zmienił
~eMGie Podoba mi się    07.10.2007 @12:47:23
E wydaje mi sie zbyt waskie, ale projekt ciekawy...
~Kyo    07.10.2007 @12:45:49
hm...troche takie toporne...
~czarnyalibaba    07.10.2007 @12:17:16
iiebe sie czyta
^obrobkareczna Podoba mi się    07.10.2007 @12:05:12
_______
Twoja opinia koleś jest jak dziura w dupie, kazdy ma własną" (Tom Waits)
~Vagnerius    07.10.2007 @11:59:19
a może objaśnij o co chodzi w tej nazwie, żeby był kontekst znany.
7 Ilość ocen
1305 Ilość wyświetleń
07.10.2007 @11:33:02

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt