Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Mewa
fotografia  |  zwierzęta  |  mewa  |  odra  |  ptaki  |  szczecin


Mewa latająca w rejonie szczecińskiej Odry



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~tadzikb59 Podoba mi się    27.11.2008 @17:47:42
Fajne ujęcie na pięknym tle portu.
_______
Zamiast podziękowań wstąp do mnie http://tadzikb59.digart.pl/ .
U mnie czynne 24h.
~connecting Podoba mi się    20.04.2008 @20:59:41
Hehe :P
_______
http://www.jrunofficial.com <- mój blog, być może zainteresuje część z Was.
~PixelAngeL Podoba mi się    29.11.2007 @21:25:54
Fajowa fota
_______
When we dream there are no rules, people can fly
~Lancerr Podoba mi się    04.11.2007 @10:21:19
szkoda że przysłona nie była bardziej otwarta, bo ptak by sie bardziej podkreślił... ale i tak mi sie podoba
~Zuzanka1990 Podoba mi się    03.11.2007 @12:21:04
ladne ujecie ;]
~PannaZainspirowana Podoba mi się    02.11.2007 @09:43:38
Ładna mewa. czy co to tam jest.
Ale nie wiedziec czemu wzrok ucieka mi na statek.
tzn wiedzieć^. aczkolwiek. gdyby mewa nie była tak idealnie na środku...

I tak mi się podoba.
Ja się na tym nie znam więc się nie sugeruj^
~main Podoba mi się    01.11.2007 @18:26:31
ładne
~helva Podoba mi się    30.10.2007 @17:48:39
fajnie zlapane
_______
Jezus był Żydem .... no trudno.... ale Maryja na pewno była Polką
~PiotrKow Podoba mi się    30.10.2007 @17:05:51
Całkiem nieźle uchwycona
~rebelia1 Podoba mi się    30.10.2007 @16:29:04
świetnie uchwycone
_______
rebelia
~Timonek Podoba mi się    30.10.2007 @16:13:34
jaki szybowiec
~Telperion Podoba mi się    30.10.2007 @16:12:15
zawieszona w powietrzu...
~danakah Podoba mi się    30.10.2007 @16:11:42
łoo.. swietny refleks
_______
~ homo viator
13 Ilość ocen
563 Ilość wyświetleń
30.10.2007 @16:10:34

wyróżnienia








© 2001-2018 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt