Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Ghost Rider
rysunek  |  komiks  |  Ghost  |  marvel  |  motocykl  |  rider


Juz dawno nic nie dodawalem, ale nareszcie znalazlem chwile by dokonczyc te pracke. Praca przeznaczona jest na marvelowskie bitwy rysunkowe, ale doskonale pasuje do klimatu helloweenowego. Obrazek przedstawia jedna z moich ulubionych postaci komiksow Marvela - Ghost Ridera - Ducha Zemsty.



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~Bialawilczyca Podoba mi się    30.01.2014 @21:01:06
~SlaZ Podoba mi się    08.10.2008 @23:30:58
Bardzo dobra praca, styl może trochę z lat 70-tych ale spoko.
~earlan    16.04.2008 @23:39:44
ale zaraz, zaraz! od kiedy księżyc odbija światło na złoto, a chmury są jasne o tej porze? jest noc, czy dzień? świeci słońce, chmurki pływają, a niebo jest ciemne, pokryte gwizdami...
~earlan Podoba mi się    16.04.2008 @23:37:05
bardzo fajny klimat. niedociągnięcia i cholernie chaotyczna krecha.
~mietlik    16.04.2008 @07:57:08
...
~mietlik Podoba mi się    16.04.2008 @07:57:02
...
~Loki00 Podoba mi się    02.02.2008 @09:38:14
suuper. ale czy ktoś ma wiadro bo chlopak sie przegrzeje?
_______
"Uwielbiam dźwięk łamanych Elfickich kości o poranku"
~Elion Podoba mi się    15.01.2008 @02:49:47
jonny blaze... taaakkk...
_______
Żyj swoją pasją, żyj jak ci serce podpowiada... i nikogo nie słuchaj
~Kristop Podoba mi się    29.12.2007 @13:52:36
ZAJEBIASZCZE!!!
_______
...Pamięci moja, widzień mych zwierciadło, Dzisiaj się mocy twej objawić muszą. Ty, co mię wiedziesz w krainę przepadłą...
~WindSower Podoba mi się    18.11.2007 @22:18:51
alez piekielny jezdziec:P
_______
Warto zajrzeć !!!! http://aniolciszy.digart.pl/
~jjxenon Podoba mi się    17.11.2007 @10:52:01
Nie jest żle Kolego ^^
_______
DIGART TO POLE BITWY , A MY JESTEŚMY JEGO ŻOŁNIERZAMI SZTUKI
~MROOK Podoba mi się    03.11.2007 @17:00:26
PŁOŃ DZIECINO,PŁOŃ!
~jovi Podoba mi się    02.11.2007 @08:16:58
jakiś podobny film widziałam z Nicolasem Kejcz..był jeźdźcem ....zaprzedał duszę diabłu...
~misticofaty Podoba mi się    01.11.2007 @21:29:24
oj dawno!
_______
Gdzieś jest to coś, czego nie widać.
~drwaluuu Podoba mi się    01.11.2007 @18:09:08
-Vanilia Podoba mi się    01.11.2007 @16:49:12
dawno tu nie zaglądałam:D
świetna praca
~Largus Podoba mi się    01.11.2007 @15:31:59
Świetna praca :thymb:
~energia Podoba mi się    01.11.2007 @14:08:50
~DuskySati Podoba mi się    01.11.2007 @14:07:16
:D:D
_______
Wtulona w aksamit nocy z myślami błądzącymi po śnie szukam chwil szcześcia...
-mfernc Podoba mi się    01.11.2007 @12:46:03
no panie nareszie już myślałem że cos ci sie stało :D
~ramoss Podoba mi się    31.10.2007 @23:26:02
ogólnie mi się podoba tylko troszkę sie pewne rzeczy zlewają z resztą np ręka na manetce
~pepino13 Podoba mi się    31.10.2007 @23:18:43
No nieźle nieźle!
_______
Uznanie w Małopolsce!
~shaggy666fanatyk Podoba mi się    31.10.2007 @22:53:24
to sie nazywa praca
_______
"Przestańcie słuchać markowego radia i przestańcie oglądać MTV
jeżeli chcecie się uczyć i dorastać, wesołych świąt..." Serj Tankian
~Jacky Podoba mi się    31.10.2007 @22:13:45
No fajne fajne...bardzo sie podoba....
_______
"Co jakiś czas wypuszczam się na łowy, by znaleźć niemych mistrzów i nauczycieli..." Uczeń



!Bogul    31.10.2007 @20:29:49
no cóż, ja go sobie inaczej wyobrażam. Rysowałaś to mając inne rysunki, nie?
_______
'Cry some more!'
1 2 Następna strona
23 Ilość ocen
1410 Ilość wyświetleń
31.10.2007 @19:15:09

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt