Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

widziadła .
fotografia  |  eksperymenty  |  abstrakcyjne  |  eksperyment  |  fantazja  |  PokahontaZz


a miałam się uczyć na historię

ostatnio jakoś tak mi się spodobała zabawa w takie tam fiu-bździu :D
pokazuje Wam te dziwadła bo nie wiem co o nich myśleć
aaa i to nie musi tworzyć wspólnej całości! dałam razem bo nie chce się przy tym rozdrabniać.
to tylko tak eksperymentalnie.

z dedykacją dla którzy ubierają się w lumpeksach o



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~aagniecha Podoba mi się    14.05.2017 @16:19:56
~rukbat Podoba mi się    21.09.2009 @15:11:33
ciekawe. i moim zdaniem tworzą niezłą całość.
~Ciernczka Podoba mi się    20.08.2009 @10:48:22
łał
_______
Nie trać czasu na kogoś, kto nie ma go, aby spędzać go z Tobą! (Marquez)
~setian999 Podoba mi się    11.07.2008 @02:38:24
..
~marcous Podoba mi się    10.07.2008 @17:52:44
podobaja mi sie te twoje dziwadla
_______
..."Fotografia nie jest aktem utrwalania rzeczywistości - tylko aktem jej kreowania, odzwierciedla raczej stan umysłu fotografa niż to, co jest przed kamerą"...
~piec2zero Podoba mi się    24.05.2008 @11:34:16
koty dwa ja widzę
~pustepudelko Podoba mi się    16.05.2008 @14:56:24
hooooow??
~ostrowskikosma Podoba mi się    28.04.2008 @05:06:43
ZJAWISKOWE...
^Templar Podoba mi się    13.04.2008 @12:13:41
o... cholera wyszlo jak glowa... swietne

Kiedys cos podobnego robilem... daaawno temu... podobne efekty znaczy sie, takie lustrzane odbicia...

apetito!
~SwiRu Podoba mi się    03.04.2008 @18:53:37
lumexy rulezz zastanawim sie jak to zrobilas
~Indech    24.03.2008 @20:14:19
czad
_______
Kpię sobie z testamentów, gardzę grobowcami...
~SickStone Podoba mi się    18.03.2008 @16:26:14
git
_______
PiotrKot aka SickStone 2009
GangstaArt
MinimalizmUliczny
~punktzbiegu Podoba mi się    09.03.2008 @12:40:16
podoba mi się )))
kolory piękne
_______
"W zdominowanym przez obrazy, przyspieszonym wizualnie świecie, zniknięcie jest ostatecznym rozwiązaniem."
!nail85 Podoba mi się    08.03.2008 @16:13:04
bardzo - dynamiczne ciekawe i oryginalne - a lumpeksy sa jak najbardziej ok:D
~machiatOo Podoba mi się    22.02.2008 @17:27:33
ciekawe bardzo...
_______
Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania zdjęć Pozdrawiam serdecznie
~Najezony Podoba mi się    12.02.2008 @18:33:49
to mi się najbardziej podobało .
~Arrise    10.02.2008 @15:51:23
a tu z paskiem dobrze
!ARKDIZAJN Podoba mi się    30.01.2008 @00:59:02
MOC... podoba mi się choć nie wiem co to jest
~doitagain Podoba mi się    27.01.2008 @21:06:55
to dla mnie dedykacja tez xD
fajne choć za cholere nie wiem co to ;p
_______
Would You Catch Me If I Fall ?
~Karooolla    15.01.2008 @21:57:04
dziwne too...
~krwiorzerczyAlfons Podoba mi się    23.12.2007 @23:50:15
bardzo miłe eksperymenty dla mojego oka, takich prac powinno być więcej w twej galerii, bo talent już masz ;D~~
poza tym wiesz, że kocham niebieski kolor, wszystko moze być niebieskie teraz,
_______
shut up bitch.
~anaa Podoba mi się    21.12.2007 @14:54:25
z pałer rendżers mi się kojarzy
_______
kupa
~rudolf339 Podoba mi się    20.12.2007 @20:11:32
no fajne fajneal;e powiedz mi co to jestbo nieogarniamale ta nauka histori dobrze Ci wychodzi:D
~BorysTZN Podoba mi się    20.12.2007 @18:43:46
oho :D
~maducza Podoba mi się    17.12.2007 @22:58:53
ciekawy pomysł , bardzo fajna praca pozdrawiam Cię serdecznie
1 2 3 4 Następna strona
80 Ilość ocen
2492 Ilość wyświetleń
26.11.2007 @22:38:01

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt