Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

k44 - The Avatar
inne  |  avatary


2005



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~kolejnyforumowicz    21.02.2008 @20:35:02
ty go zrobiłeś?? prze fajny!
_______
....i to zapewne wszystko co mam do powiedzenia.
~kasialinka Podoba mi się    16.05.2007 @19:51:13
jeah
~Lorena Podoba mi się    08.04.2007 @21:41:57
Bardzo mi sie podoba,fajny masz ten avatarek
~Gizmo88 Podoba mi się    11.03.2007 @14:37:56
_______
Zapraszam tutaj --> http://merrchan.digart.pl/ Digarty jedyne w swoim rodzaju ;D
~Nerevaryjczyk Podoba mi się    08.02.2007 @10:27:59
spoko
_______
It´s amazing what you´ll find face to face
~CFR Podoba mi się    17.04.2005 @18:12:45
Proste, kapitalne i ... odjechane
_______
ZOU!
~Glyneth Podoba mi się    21.03.2005 @23:46:50
w 63 min dookola świata.. no no... mam tą płytke... prawdopodobnie jeszcze z autografem Maga ... no cóż.. Ładny av..
_______
parklife.

~d3v Podoba mi się    16.03.2005 @13:02:46
he, w 63 minuty dookoła świata ;F
_______
I love paweł
Nie wstydźmy się tego co czujey do innych ...
Nie trzeba byc hetero by być najlepszym webdesignerem
~SMASH Podoba mi się    08.03.2005 @18:24:59
zdecydowanie ta czacha kalibra jest najlepsza
_______
w cierpieniu jest tysiąckrotnie więcej doświadczenia niż w przyjemności
~afish Podoba mi się    04.03.2005 @23:50:23
Swietny avek :D
_______
REKLAMA:
http://www.negatyw.blogspot.com - DAILY PHOTOBLOG!
~bajsza1 Podoba mi się    03.03.2005 @00:53:42
Mam do niego słabość, choć poprzedni też mi sie podobał. Pozdrawiam
_______
"Zawsze przebaczaj swoim wrogom. Nic ich bardziej nie potrafi rozłościć." Oscar Wilde
~PaniWredna Podoba mi się    01.03.2005 @18:36:31
joł joł czekerałt? :D
_______
All I want is to see you in terrible pain
(...)
Pray to god I can think of a nice thing to say
But I don't think I can so fuck you anyway
(...)
When you look at yourself do you see what I see
If you do why the fuck are you looking at me?
~Slizer Podoba mi się    28.02.2005 @17:02:59
(:
_______
http://www.dbarea.org dbarea | http://www.forum.dbarea.org dbarea forum
http://www.toplista.dbarea.org dbarea toplista | http://www.kurcze.co.to a może ty wiesz ?

~Answer Podoba mi się    24.02.2005 @21:44:07
Ten mi najbardziej pasuje ;]
~sway Podoba mi się    23.02.2005 @22:58:28
ten jest najładniejszy
_______
zapraszam http://www.swayart.comuf.com Maluje portrety na zamówienie !!!

http://kredkomania.blogspot.com
~Kai Podoba mi się    22.02.2005 @12:54:01
jestem na jou
_______
http://www.black8.com.pl/ - serdecznie zapraszam !
~StuckInAMoment Podoba mi się    21.02.2005 @18:23:00
i jeszcze to
_______
tak to jest...
tak to wygląda....
~StuckInAMoment    21.02.2005 @18:22:45
fajny tez ale ja w ogóle lubię "pana czachę" hihi ;P
_______
tak to jest...
tak to wygląda....
~RekaMordercy Podoba mi się    21.02.2005 @14:24:39
:D
~m0nkey Podoba mi się    21.02.2005 @13:33:38
podoba mnie sie :D
_______
Tylko bym umarł z uśmiechem na pysku
~Qczma Podoba mi się    21.02.2005 @12:59:50
super
_______
pałętam się na piątym polu - http://www.field5.com
Debil i Ewil - Double trouble! - webkomiks - http://debiliewil.pl/
~Meteo Podoba mi się    21.02.2005 @12:56:06
Oł je ;D Fajna czacha Dobre :P
_______
gryfno.
+lysyszyn    21.02.2005 @12:53:20
Wszystko fajnie dzięki za miłe komenty, ale nie mogę go ustawić na avatara swojego... ktoś wie dlaczego ?? ;/
Pozdro i dzięki jeśli ktoś będzie mógł mi pomóc!!!
_______
PORTFOLIO: http://www.filip.lysyszyn.pl
Your Experience Designer
^Martastokrotka Podoba mi się    21.02.2005 @12:51:54
podobac sie :P
_______
Passion Never Dies.Love Makes You Do Crazy Things...
~jazzY Podoba mi się    21.02.2005 @12:50:37
git avatarek..!
_______
Miłość nie istnieje. Są tylko niezbite dowody jej istnienia...

Moja galeryjka http://www.digart.pl/pokaz.lista.php?userid=jazzY Pstrykam, bo lubię.

...a z innej beczki: http://www.outsidemusic.net/thetime/ http
1 2 Następna strona
24 Ilość ocen
775 Ilość wyświetleń
21.02.2005 @12:48:50

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt