Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Lubię Ozdabiąć Latarnie
inne  |  vlepki  |  latarnia  |  LOL  |  LOT  |  ozdabiać


LOL - Lubie Ozdabiać Latarnie (oczywiście vlepkami)

To moja pierwsza vlepa własnej roboty więc proszę o ewentualne przymrużenie oka :P



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~savoytruffle Podoba mi się    22.08.2008 @00:22:46
oceniam pomysł, bo wykonanie to zdecydowanie mógłbyś dopicować!
~Epileptika Podoba mi się    28.03.2008 @20:50:02
to drugie L zdziebko za blisko literki O, ale i tak git
sie pomysł przecież liczy, co nie?
~macias71 Podoba mi się    26.02.2008 @14:25:43
Wlepa jak najbardziej pomysłowa i prześmiewcza. Rewelka za pomysł. Wykonanie - a niech będzie.
~effee Podoba mi się    25.02.2008 @17:34:31
świetny pomysł.własnie takie lubie
~dollkulczur Podoba mi się    23.02.2008 @18:43:34
.
~silvercoral Podoba mi się    07.02.2008 @17:38:11
~Archon Podoba mi się    01.01.2008 @23:33:33
Pomysł super
Tylko "o" zbytnio styka się z drugim "l" , mógł byś to poprawić.
~r00mc4js Podoba mi się    30.12.2007 @16:09:28
genialne
_______
nie masz sygnatury, jesteś nudny!
~Sakreble Podoba mi się    29.12.2007 @10:43:33
pomysl jest w pytke, prosty, chwytliwy i przywolujacy nam na mysl linie ktorych nazwy nie mozemy wymienic ; )
~toringal Podoba mi się    28.12.2007 @23:07:10
dobry pomysł :S
~blebleeble    28.12.2007 @09:09:55
i następnym razem będzie już lepiej :D

I hope.
~LittleMine Podoba mi się    27.12.2007 @19:22:37
uadne
~avi1991    27.12.2007 @14:16:11
jak tak teraz patrze to faktycznie słabo to wyszło... "o" takie okaleczone...
~viteq Podoba mi się    27.12.2007 @13:37:19
mało dokładne wykonanie...

ale pomysł ok
_______
http://viteq.digart.pl

Skoro już poświęcasz chwilę żeby podziękować za ocenę.... moze lepiej wykorzystaj ją, żeby przejrzeć i ocenić moje prace.
~Sebko    27.12.2007 @13:15:43
Szkoda rozmiaru i lekkich pikseli. Sam pomysł - bardzo dobry
_______
Daj spokój, nie znam się na tym, ale pozwól mi mieć własne zdanie.
~Hollera Podoba mi się    27.12.2007 @13:11:43
fajna :D
_______
KK - Konstruktywna Krytyka

!Bogul    27.12.2007 @13:11:12
coś Ci się o "popsuo"
_______
'Cry some more!'
13 Ilość ocen
720 Ilość wyświetleń
27.12.2007 @13:09:54

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt