Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

open eyes
projekty  |  strony www  |  video


online video platform

"update"



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~Patryk4Design Podoba mi się    20.12.2009 @01:42:15
Przykład szablonu, w którym duża liczba elementów tylko polepsza nawigację po stronie. Jak najbardziej pozytywnie
~mxc Podoba mi się    06.05.2009 @22:21:23
o... i nie zaprosiłeś.
~flexible Podoba mi się    14.04.2009 @12:35:40
Bardzo fajne. Pozdrawiam.
~maxxxx Podoba mi się    05.03.2009 @08:24:03
profesjonalnie
~Danny    06.03.2008 @10:12:56
nowsza wersja
_______

Na cóż plon może mieć nadzieję, jeśli nie na troskę kosiarza?
~SpydeRR Podoba mi się    25.02.2008 @14:13:42
bardzo ladne. Ciemne fajne. Take lubie
_______
---------------------------
The Truth Is Out There...
---------------------------
~4dam Podoba mi się    24.02.2008 @20:34:01
good
~Danny    22.02.2008 @15:17:52
MrKukocz: marginesy z lewej sa wszedzie mniejsze niz z prawej. Byc moze myli cie tu czarna obwodka wokol zdjecia.

co do what's new to nie zauwazylem. Racja. heh co do piksela pedantycznosc :P

Dzieki za uwagi
_______

Na cóż plon może mieć nadzieję, jeśli nie na troskę kosiarza?
~ardanis Podoba mi się    22.02.2008 @15:08:45
czysto i przejzyscie...preznetuje sie ladnie
_______
Rzeczywistość jest tylko stanem umysłu!
~MrKukocz    22.02.2008 @14:49:11
a wiec w Nowi Playing: z lewej strony masz mniejszy margines wzglednei prawej
to samo w boxie nizej + strzlaki raz mqasz z lewej nastepnie z prawej w tym boxie przy tekscie

w boksie na samym dole tam amsz 4 zdjecia to samo co wyzej

w boksie Whats news nawigacja z prawej nie rowno wzgledem more

pierdolki ale jednak
_______
Nowe portfolio | https://www.behance.net/MrKukocz
~Danny    22.02.2008 @13:05:50
Scyth:

to moj 1 projekt jaki tu wrzucilem od wielu wielu miesiecy, pozostale moje tutaj sa mega stare.

MrKukocz: dzieki. Hmm gdzie dokladnie to typo jest nie teges?
_______

Na cóż plon może mieć nadzieję, jeśli nie na troskę kosiarza?
~plux Podoba mi się    22.02.2008 @12:05:21
_______
// Śmiejecie się ze mnie bo jestem inny. Ja się śmieje z was, bo wszyscy jesteście tacy sami. //
~MrKukocz Podoba mi się    22.02.2008 @12:03:00
projekcik na czasiue jest niezle
typo sie sypei szczegilnie lewy margine
_______
Nowe portfolio | https://www.behance.net/MrKukocz
~KML90 Podoba mi się    22.02.2008 @11:58:13
ładnie
_______
----> http://www.kml90.eu - moje portfolio w w w . k m l 9 0 . e u <----
~scyth Podoba mi się    22.02.2008 @11:06:05
fajny projekcik, rozwijasz się na maksa
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt