Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

jeziorsko
fotografia  |  scenerie


dziekuje Pauli za obróbke słoneczka po mojej obrobce wygladało traaagicznie P.S. promienie sa natrualne



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~Bunt202 Podoba mi się    13.09.2008 @12:51:47
fajne fajne, podoba mi się i to słoneczko i perspektywa, kolorystyka może mniej, ale nie jest zła ;P
_______
Pasja rejestrowania przejawów życia...

http://www.bartekcmiel.com w w w . b a r t e k c m i e l . c o m http://www.bartekcmiel.com
~fikusandrzej Podoba mi się    22.06.2008 @21:10:07
Księżycowy krajobraz
_______
~kunegundaseQ Podoba mi się    20.05.2008 @13:01:33
super
_______
Hym...? .
~PshemOL Podoba mi się    11.03.2008 @15:19:13
świetne zdjęcie
~Aga8888 Podoba mi się    11.03.2008 @08:35:27
Ale pięknie, uwielbiam taką tonację.
~yamachan Podoba mi się    09.03.2008 @08:19:45
świetnisto
~rozkosmany Podoba mi się    09.03.2008 @01:17:41
Ale słoneczkowate
_______
http://uk.youtube.com/watch?v=doc1eqstMQQ
Bo to piękny język jest. I pięknie nim opowiada
~malat78 Podoba mi się    07.03.2008 @18:57:49
to słonce dziwne ale ogólnie spoko
~cathi Podoba mi się    07.03.2008 @18:36:15
slicznie jest
~ahawa7 Podoba mi się    06.03.2008 @23:31:43
...
~Deiw17 Podoba mi się    06.03.2008 @23:19:56
Jak dla mnie to wszystko ok!!!
_______
Opis płatny !!! Wrzuć monete...()

~baboo78 Podoba mi się    06.03.2008 @21:37:07
sympatyczny kolor, bardzo fajnie wyszły cienie, jak dla mnie rozbłyski słońca nie potrzebne
_______
Nigdy nikogo (szczególnie mnie) nie traktuj jako autorytetu, myśl i funkcjonuj jako niezależna jednostka.
~Deymos61 Podoba mi się    06.03.2008 @21:34:41
ŚWIETNE ZDJĘCIE !!!! POZDRAWIAM
_______
"To nie jest żadna sztuka zrobić identyczne zdjęcie, zobacz na moje dane exif a zrobisz takie samo" ~deggial TO NAJWIĘKSZA BZDURA JAKĄ SŁYSZAŁEM !!!!
~wiechoo Podoba mi się    06.03.2008 @21:28:32
extra
~Nikola2711 Podoba mi się    06.03.2008 @21:17:31
Tajemnicze Takie troche marsowe. Chociaż na marsie chyba nie ma takiej wody xD
~zlosnicaa Podoba mi się    06.03.2008 @21:13:59
piękny widok i te słoneczko
_______
Jest tylko jeden sposób nauki - poprzez działanie.
~angel1002 Podoba mi się    06.03.2008 @21:12:20
pięknie
~Chmielewsky Podoba mi się    06.03.2008 @21:10:18
No niestety słońce jednak trochę sztuczne...ale ogólnie spoko
~rockergirl91 Podoba mi się    06.03.2008 @21:08:59
wow ladnie
~Artuross Podoba mi się    06.03.2008 @21:08:14
Bardzo ładna fotka, podoba mi się Zapraszam w moje skromne progi... w wolnej chwili
~Adis Podoba mi się    06.03.2008 @21:08:07
~mkrajewski Podoba mi się    06.03.2008 @21:07:44
;]
_______
http://www.AppleART.pl -> obecnie realizowane Serdecznie zapraszam
http://www.StylowaOchrona.pl -> miło chronić czymś pięknym
23 Ilość ocen
533 Ilość wyświetleń
06.03.2008 @21:07:09

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt