Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

czas na wiosne
fotografia  |  natura


e idzie wiosna a ja nadal nie mam czasu na swoje zainteresowania . ostatnio nawet mało na Digarta wchodzę ;/ ale jak mogę to oceniam wasze prace . mam nadzieje ze niedługo to sie zmieni i będę miał więcej czasu na moje hobby pozdrawiam wszystkich gorąco



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~monisia8dwa Podoba mi się    18.09.2008 @23:59:41
tło+++
No i wykonanie, niech będzie:D
~TwistTheKnife Podoba mi się    14.09.2008 @11:43:43
ojbardzo
_______
"Lepiej bez celu iść naprzód niż bez celu stać w miejscu, a z pewnością o niebo lepiej, niż bez celu się cofać." Andrzej Sapkowski
~danino Podoba mi się    16.07.2008 @22:14:03
oszczędne barwy ,ciekawa kompozycja
~ewelinka323 Podoba mi się    17.05.2008 @11:22:15
świetne!
_______
"Każdy powinien w sobie podtrzymywać święty płomień szaleństwa. I postępować jak osoba normalna."
~Matusia Podoba mi się    16.05.2008 @20:38:37
podoba mi się lubię takie zdjecia
~WomanAngel Podoba mi się    16.05.2008 @15:56:12
cudne.
_______
F. jak Fotografia..
~diabolalola Podoba mi się    29.04.2008 @12:35:30
piękne
_______
O czarnym spojrzeniu i wielkim złudzeniu.O małej duszyczce i dzikim westchnieniu.O zimnym dotyku .... dziewczynka z plastiku...
~palolcia89 Podoba mi się    21.04.2008 @13:32:34
achh.. rozmarzyć się można przy takich zdjęciach ;p świetne!
pozdrawiam
_______
Jeśli oceniacie moje digarty, oceniajcie szczerze. krytyka nie boli, krytyka uczy!
Zapraszam do siebie i pozdrawiam
~kochanovski Podoba mi się    18.04.2008 @20:44:57
P O E Z J A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_______
zapraszam do mnie
~marcyss Podoba mi się    28.03.2008 @18:56:45
nie llubie kwiatków... noo ale takie byc mógł mi dac
~marzena1989 Podoba mi się    26.03.2008 @19:26:53
co się stało ze ucięte..... buuu
_______
Maus
~dreamsare Podoba mi się    20.03.2008 @12:45:43
!!
_______
~wielbicielpiekna Podoba mi się    14.03.2008 @09:07:10
~darro napisal:
mam nadzieje ze niedługo to sie zmienię

tez mam nadzieje ze sie zmienisz:D

a fotka spoko ^^ xD
tylko troche ciasny kadr
teraz w Łikent musim pofocic:D:D
_______
Oceniam tylko te prace które naprawdę mi się podobają. No chyba, że se inkściej pomyślem, nie?
~volley Podoba mi się    12.03.2008 @22:45:05
inaczej bym wykadrowal, ale mimo to fota super
pozdrawiam.
_______
http://www.kazimierzplomien.pl // płomień sa sosnowiec
w w w . k a z i m i e r z p l o m i e n . p l
~kasienka93kasia Podoba mi się    11.03.2008 @18:32:46
Super ;] Fajna ramka. I spoko że nie ma nic w tle. Fajne kolorki.
_______
Nie dziękuj tylko oceń!
~arhelagiusz Podoba mi się    09.03.2008 @20:55:19
ale lipa
_______
Zapraszam do mojej galerii
~AwA Podoba mi się    09.03.2008 @19:26:57
Ey ta ramka jest suuuperRoślinka też. I zdjęciee.Szkoda, że nie bywasz często. Dawno twych zdjęc nie widziałam
~UnstableSystem Podoba mi się    09.03.2008 @17:58:54
ciasno ; D
~grazinka Podoba mi się    09.03.2008 @17:48:36
no kadr troche ten teges po lewej xd
poza tym ok ^^
~blacknimph Podoba mi się    09.03.2008 @17:27:37
ładnie : )
_______
~amatorka111 Podoba mi się    09.03.2008 @15:36:43
Panie Darku Nie tylko Pan nie ma czasu Pozdrawiam:D
_______
...Bo trzeba mieć siłę żeby walczyć do samego końca... )
~magda812 Podoba mi się    09.03.2008 @14:50:25
ooo
podoba mi się
~Bublus Podoba mi się    09.03.2008 @14:41:35
_______
Zapraszam do siebie

Uwierzyłeś w to że łatwo jest pokonać świat nadzieja gaśnie gdy zaczynasz sie go bać
~malaa7 Podoba mi się    09.03.2008 @14:38:22
ślicznie
_______
chwytam chwile, by później wypuścić je bezpowrotnie...
~xKonterfekt69 Podoba mi się    09.03.2008 @13:57:12
Najs.
1 2 Następna strona
28 Ilość ocen
770 Ilość wyświetleń
09.03.2008 @13:26:24

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt