Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Lento.pl - v2
projekty  |  strony www  |  Lento  |  Magento  |  mediacube  |  seeing


Projekt dla polskiego odpowiednika Magento.

Zapraszam http://www.lento.pl



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~Owsian Podoba mi się    02.10.2008 @12:32:12
bardzo mi się podoba, nie mam żadnych zastrzeżeń
Oby tak dalej
_______
Odnośnie współpracy.
http://owsian.net / info@owsian.net
~MasterOfCeremony Podoba mi się    05.04.2008 @14:21:14
świetny design
~shizm    30.03.2008 @17:56:43
Webski msg @ profile
_______
Szczegóły stanowią o doskonałości.
~webski    29.03.2008 @17:27:06
Shizm, nie chce sie sprzeczac i no offence, ale wydaje mi sie, ze to Ty sie za malo naczytales. Np. polozenie "P" w wyrazie 'prosciej' w stosunku do "w" w wyrazie 'wygoda' w linijce i polozenie calego sloganu wzgledem logo to moim zdaniem nieporozumienie Nie chce sie wymadrzac i zgrywac kozaka, po prostu mnie to razi Dla mnie EOT. Pozdrawiam
~MtG Podoba mi się    29.03.2008 @16:30:34
elegancko, tylko góra taka web2.0 a im nizej tym mniej cieni odbic itd.
mysle ze jakby do contentu dodac kilka bajerkow to byloby cacy
~MrKukocz Podoba mi się    29.03.2008 @11:05:34
wszystko ok poza contetnem - jakis biedy i za prosty malo pociagajacy. roz w naglowkach to juz za duzo. mysle ze jako dodatek w postaci buttonow jest zajebisty. Szacun
_______
Nowe portfolio | https://www.behance.net/MrKukocz
~shizm    29.03.2008 @08:06:51
Fonty nie pasują? Za mała interlinia? Położenie wyrazów? Jacek z całym szacunkiem ale chyba za dużo się naczytałeś
_______
Szczegóły stanowią o doskonałości.
~ardanis Podoba mi się    28.03.2008 @23:09:14
swietne
_______
Rzeczywistość jest tylko stanem umysłu!
~webski    28.03.2008 @22:42:50
A co tu pisac konkretnie jak cala typografia lezy? Fonty nie pasuja, brakuje odpowiedniej interlinii, zle polozenie wyrazow wzgledem siebie, np. w "prosciej. wygoda..." Nie ma co sie wkurzac i opierdzielac Jest czysto i estetycznie ale mozna pare rzeczy poprawic, np. buttony w boxie "wersja demonstracyjna", dorobic stopke, zwiekszyc troszke paddingi zeby nie bylo tak ciasno..
~bartekwiktorowicz    28.03.2008 @20:17:40
ładnie
^cycu19 Podoba mi się    28.03.2008 @19:41:39
jak zwykle profesjonalnie
~shizm    28.03.2008 @17:40:09
Panowie jak Was lubię tak was opierdziele

Jeszcze raz ktoś mi napisze "typo" to się wścieknę. Albo zaproponujecie inne rozwiązanie albo pokażecie dokładnie błąd, dlaczego to nie pasuje, dlaczego jest nie czytelne bla bla albo po prostu darujcie sobie takie komentarze.
_______
Szczegóły stanowią o doskonałości.
~rcbs Podoba mi się    28.03.2008 @16:42:26
ladnie i przejrzyscie. pozdrawiam.
~doode    28.03.2008 @16:38:30
bardzo fajne, ale i tak bardziej mi sie podoba wersja która jest
odnosząc się do ej wersji to zdecydowanie za duzo rózowego. może nagłówki zrób z troche innego koloru?
~reissik Podoba mi się    28.03.2008 @16:31:52
Ładnie.
_______
http://www.mattreiss.eu
portfolio
~webski    28.03.2008 @16:05:01
w miare ok gdyby nie typo..
~2Dami2 Podoba mi się    28.03.2008 @15:52:33
Font w menu i w headerze do wymiany. Reszta miodna, gratki ziom.
~speak Podoba mi się    28.03.2008 @15:34:48
Super
~orsonpl Podoba mi się    28.03.2008 @15:23:19
Świetne tylko czcionka w górnym menu do wymiany ;]
~t3tsuo Podoba mi się    28.03.2008 @15:21:51
zajebiscie czysciutko ... pięknieee
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt