Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Alala
fotografia  |  ludzie


Alala alala alala alala alalaaa



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~eva12 Podoba mi się    15.08.2011 @15:38:34
+++
~maartinnka Podoba mi się    22.03.2010 @14:32:44
świetne !
~najzwyklejsza Podoba mi się    13.04.2009 @20:24:08
hehe. super
~InvisibleSide Podoba mi się    17.03.2009 @14:09:29
fajnie
~hoopzzz Podoba mi się    14.03.2009 @10:37:08
dobry kadr +
_______
jebaka.
~dzamajka Podoba mi się    10.03.2009 @15:06:31
:D
~mydadisrich Podoba mi się    10.02.2009 @15:49:45
super! +
~KokoKaroll Podoba mi się    08.01.2009 @21:29:22
lubię takie zdjęcia +++
~moccacinno Podoba mi się    22.12.2008 @11:43:18
bardzo sympatyczne
_______
żyj chwilą! tylko wtedy życie ma sens..
~KomoriNinja Podoba mi się    30.04.2008 @23:07:22
urocze, naprawdę
~autystyczna Podoba mi się    28.04.2008 @22:28:06
troche przypomina bettyładna Ala i pomysł i wykonanie b.d.b
_______
'nic nie dzieje się bez przyczyny' POLECAM http://www.oskarkosowski.digart.pl
~cakeQme Podoba mi się    27.04.2008 @11:48:44
:B
~athalantar Podoba mi się    26.04.2008 @23:45:54
Tffórczo przez "ff" ;p
_______
'Po co nam sen, po co nam sen, zostajemy tutaj, aż po świt'
~malwinna Podoba mi się    26.04.2008 @23:04:42
podoba mi się to!!!
_______
...
~grazinka Podoba mi się    26.04.2008 @22:15:00
hehe
wypas xd
kolczyk w nosku mi trochę psuje ogól kompozycji xd
ogólnei podoba się
~Nimmir Podoba mi się    26.04.2008 @21:49:29
w psyc hodelicznym dziwnym stylu.
ale ma neidociągnięcia techniczne
~sidneypolak Podoba mi się    26.04.2008 @19:50:43
hyh fajne
_______
h|c
~fikusandrzej Podoba mi się    26.04.2008 @19:16:23
Świetny pomysł
_______
~Deymos61 Podoba mi się    26.04.2008 @19:02:02
_______
"To nie jest żadna sztuka zrobić identyczne zdjęcie, zobacz na moje dane exif a zrobisz takie samo" ~deggial TO NAJWIĘKSZA BZDURA JAKĄ SŁYSZAŁEM !!!!
~wyroslaw Podoba mi się    26.04.2008 @17:49:03
~Meteo Podoba mi się    26.04.2008 @17:21:10
Ten aparat na zębach dodaje mega klimatu.
Zdjęcie ładne, ale ogólnie to jest takie deviantowo-id'owe
_______
gryfno.
~miaga Podoba mi się    26.04.2008 @17:05:52
świetnie wyszło...fajny pomysł
~muskala Podoba mi się    26.04.2008 @17:05:31
ala to ja.
xd
_______

~AniaJ Podoba mi się    26.04.2008 @17:02:00
Sliczne zabki x)

Ania
~Magdaaa Podoba mi się    26.04.2008 @16:57:13
fajny pomysł :D
_______
"Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych, a zapominać o swoich."
1 2 Następna strona
28 Ilość ocen
1275 Ilość wyświetleń
26.04.2008 @16:51:29

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt