Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

--Motor-- --Kolor--
rysunek  |  inne  |  Cerebrate  |  Motor  |  niebieski


kolorowa wersja rysunku. przedewszystkim photoshop. tablet. nie pamietam jaki to model



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~endrius44 Podoba mi się    02.10.2008 @16:46:55
koła kurde krzywe.. szkoda.. ale całość fajna ja bym się nawet za krzywe koła nie obraził gdybym dostał takiego w prezencie.. prawdziwego oczywiście :D
_______
"..a kiedy wjechali na wyniosłość wzgórza oczom ich ukazał się las..."
~Lasek Podoba mi się    29.01.2007 @22:38:43
Tylne koło i przedni błotnik dziwnie wyglądają, ale poza tym maszyna prezentuje się naprawdę fajnie!
_______
المرجو أن يموت الموت دون خوف من الموت
~tmq Podoba mi się    22.12.2006 @14:28:49
hehe very najs prawie jak mojego taty!
~Mastermalec Podoba mi się    25.05.2006 @15:18:59
ale kół to ci sie juz niechcialo widze dopracować...hehe ale motor fajny wiec prosze
~katsumoto Podoba mi się    12.05.2006 @09:03:52
ale maszyna! o Staryyyy, dobre dobre, fajne kolorki i geometria
~ShenKun Podoba mi się    10.11.2005 @16:38:39
fajne
_______
ACHTUNG !!! Bevor du meine Gemäldegalerie besuchst, nehme den Kontakt mit dem Arzt oder Aphotheker auf.
~Zyrg Podoba mi się    15.08.2005 @16:05:37
Gites motorek! Obły, gruby, jak należy!
_______
"To think for yourself you must question authority and learn how to put yourself in a state of vulnerable, open-mindedness; chaotic, confused, vulnerability to inform yourself. Think for yourself. Question authority." - Timothy Leary
~MaryskaBach Podoba mi się    27.06.2005 @18:29:03
mniam ... choc czerwien wchodzaca w wisnie byla by smaczniejsza :D
~zuq69 Podoba mi się    26.06.2005 @19:07:41
CoOoL ^^
~pucek Podoba mi się    26.06.2005 @15:43:10
no no no ...
~wild    26.06.2005 @14:03:57
hadrocker to nie ejst yamaha! tylk oharley z silnikiem evolutiona, nie myl tych chinskich zupek z amerykanska legenda!
_______
Born to be WILD
-------------------------------------------------------
zrozumieją mnie tylko Ci, którzy kochaja wolność
~phantom228 Podoba mi się    26.06.2005 @14:02:34
cudowne
~wild    26.06.2005 @14:02:31
za malo dopracoane, niestety tragiczne sa kola..
_______
Born to be WILD
-------------------------------------------------------
zrozumieją mnie tylko Ci, którzy kochaja wolność
*hardrocker Podoba mi się    26.06.2005 @14:00:22
fajny dragstar
12 Ilość ocen
504 Ilość wyświetleń
26.06.2005 @13:47:14

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt