Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Uncertainty
fotografia  |  portrety  |  aasiaa  |  cień  |  dziewczyna  |  róż


modelka: Joanna A.
make up: Agnieszka G.




komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~kuba1233    03.08.2008 @15:39:48
fajnie było by Ci dać studio
~wyimaginoowana    15.07.2008 @22:03:54
make-up do bani.
z daleka jeszcze jakoś wygląda ale na prawym zdjęciu tragedia.
Ogólnie podoba mi się lewa strona (;
+michalsiarek    31.05.2008 @22:03:15
Mejkap wyglada nieco jak sliwa pod okiem. Wg. mnie swiatlo z lewej byloby dobre, gdyby bardziej oddalic ten cien. Pomijajac juz fakt, ze modelka jest nieostra i nie bylo to raczej zamierzone.

W prawym, uwazaj na takie rozki jak to co masz w PG. To psuje efekt. Generalnie nijakie, niczego nie eksponuje szczegolnie. Jest plaskie.
~grzegorznarojczyk Podoba mi się    25.05.2008 @20:06:40
**
~Vanillersky Podoba mi się    24.05.2008 @08:39:44
podoba mi się ten uzyskany cień. korzystanie jak dla mnie wpływa na zdjęcie.
~Franka93 Podoba mi się    23.05.2008 @22:07:20
łooo kurcze Boskie :P
_______
Nie dziękuj. Oceń
~bodzio7 Podoba mi się    23.05.2008 @16:52:04
++++
~WSA Podoba mi się    23.05.2008 @12:37:13
powiem tak...
bardziej mi sie podoba ten kadr z lewej
a w tym z prawej nie podoba mi sie jedno... kawalek tla w prawym gornym rogu
wolalbym zeby tam byly wlosy
ale ogolnie super :D
_______
"powiedz jak mam pokonać swego własnego demona, który ściąga mnie na dno, osaczył mnie już dawno! Wiem nieczystości kuszą..."
~Ppatkaa Podoba mi się    23.05.2008 @12:14:45
.
~benzyl    23.05.2008 @11:21:20
tak jak niżej ...
make up z prawej wyglada strasznie
~FruttyNightmare    23.05.2008 @10:44:34
podoba mi sie to z lewej,natomiast t z prawej nie,make-up tragiczny,zbyt wysoko polozony cien i przez to ,mam wrazenie,ze jej ktos podbil oko,albo jest na jakims mega kacu:P
_______
Biada artystom, na których nikt nie pluje.
~martti Podoba mi się    23.05.2008 @10:27:36
świetne.
~siekacz Podoba mi się    23.05.2008 @10:24:02
r.e.w.
_______
Nie dziękuj tylko odwdzięcz sie komentarzem
~MsDot Podoba mi się    23.05.2008 @10:23:38
no no nieźle Ci to wyszło Asiu

podoba mi się
_______
zamiast dziękować - oceń
~fourlyrics Podoba mi się    23.05.2008 @10:22:55
~adin83 Podoba mi się    23.05.2008 @10:21:20
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt