Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

wschód
fotografia  |  fotomontaż


zdjęcia: własne + http://www.sxc.hu



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~ajschylo Podoba mi się    26.04.2009 @13:07:42
super, ciekawa kompozycja.
~Panteon Podoba mi się    07.04.2009 @14:16:32
fajne
~endriu80 Podoba mi się    14.02.2009 @00:41:45
cudo
~Jacek1980    21.11.2008 @17:24:51

~bleft taki duży, a w odwety się bawi... http://www.digart.pl/praca/2801610/__SMOK_ANIMOK__.html
~bleft Podoba mi się    21.11.2008 @15:56:31
-zbedny napis wschod
-dziewczynka nie ma zarysu cienia pod nogami wiec lata
-wlosy słabo wyciete bo widac kształt a nie swobode w ich rozwianiu
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~GrinMidnajt Podoba mi się    09.10.2008 @11:24:04
wow. mocne, bardzo fajnie wyszło
~MAQ88D40x Podoba mi się    08.10.2008 @05:47:36
SWIETNY klimat i mówi sam za siebie.....brawo...
_______
Twierdzę iż wszyskie Prace są podobne do siebie,zatem Tworze Coś nowego ,a bynajmniej szukam ..
~izoral Podoba mi się    17.08.2008 @09:19:26
genialne przesłanie.
_______
"Wciąż wierzę w miłość, w pokój, w pozytywne myślenie." J. L.
~nooneordinary Podoba mi się    12.08.2008 @22:19:47
Klimacik...
_______

~ToSemJa Podoba mi się    12.08.2008 @12:29:23
klimacik
_______
Zycie to nie bajka ... nie podrapie cie po jajkach! Chcesz coś robić? Rób to dobrze...
~arklis Podoba mi się    24.06.2008 @13:59:11
Wspaniałe!
~5wir3k Podoba mi się    09.06.2008 @23:55:31
calkiem calkiem ladnie
~Kail Podoba mi się    09.06.2008 @18:05:25
...
-mlodaloster Podoba mi się    08.06.2008 @13:55:51
osz kurcze... odjęło mi mowe!!!
Wypas!!
~kelpik Podoba mi się    06.06.2008 @12:22:31
Jacek! Jest niesamowite!! Dech zapiera!!
_______
"Krokiem adekwantnym do rozwoju zdarzeń idę przed siebie i marzę."
~trotil Podoba mi się    01.06.2008 @19:31:56
ciezki klimat, podoba sie
_______
"zepsute media emitują koszmary o samochodach, które zjadły paryż"
~artcurie Podoba mi się    31.05.2008 @09:00:49
koncepcyjnie urocze, wykonanie pozostawia trochę do życzenia.
_______
Sorry, nie to okno ,kohanei
~Kotil Podoba mi się    31.05.2008 @08:08:54
OMG!
~majaluki Podoba mi się    31.05.2008 @00:33:11
Nie zły mi wschód, mam nadzieję, że takiego nie dożyję, praca zarombiasta.
~alejka Podoba mi się    29.05.2008 @21:45:11
swietna metafora Jacku! gratuluje
_______
gdy spotykam ludzi,ktorzy wyjatkowosci tak bardzo pozadaja...
to sie zastanawiam...''jak-by'' im sie..z tym zylo...
gdyby rozpoznano,ze sa wyjatkowi...
~abe Podoba mi się    29.05.2008 @14:27:51
najZ
_______
Nobody doesn't like Abe.
~sewewa60 Podoba mi się    26.05.2008 @21:42:47
... < mocne, wstrzasajace >..... :O:O:O
~mluki Podoba mi się    25.05.2008 @10:46:02
wow
~ziabolzielony Podoba mi się    25.05.2008 @10:31:29
niesamowity klimat oddałeś
~maja76 Podoba mi się    24.05.2008 @19:52:03
niesamowite
1 2 Następna strona
43 Ilość ocen
844 Ilość wyświetleń
23.05.2008 @19:53:43

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt