Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

AVP
rysunek  |  komiks  |  Jalokim  |  Jałokim  |  starwars


Ździebko mi nie pasi ten "penetrator", bo w sumie to alien jest tutaj penetrującym, a predator penetrowanym.
Szczegół... :D

Taka siakby seria się z tego robi... a to jedynie kilka pomysłów zrealizowanych w ten sam sposób, więc nie oczekiwać kontynuacji :P
Tu poprzedni: http://www.digart.pl/details.php?id=180600



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~Gierek997 Podoba mi się    25.03.2016 @01:05:13
hhehe, podprogowe.
_______
Od jutra nie piję.
~himeko Podoba mi się    06.03.2015 @11:40:35
~LaChupaCabra    11.09.2009 @17:49:32
jaka fantazja XD
_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
~sked Podoba mi się    14.02.2009 @12:50:57
hahahah
!OjciecRene Podoba mi się    02.01.2009 @11:10:35
zajebiste:D
_______
nie jestem Twoim starym
~Asula Podoba mi się    07.10.2008 @14:57:52
jestes kur** pojeb****
~kirkorinc Podoba mi się    20.09.2008 @13:08:12
hehe jak mogłem przegapić :D
~sklepikarz Podoba mi się    10.07.2008 @18:46:56
no to ładnie
polecą głowy
~Kempes Podoba mi się    30.04.2008 @15:02:29
Bania nieamowita
~Pums Podoba mi się    01.03.2008 @16:10:50
no kurde, niezłe hahaha
~facehugger Podoba mi się    07.12.2007 @22:03:01
hahahahahhhah
_______
opium planet.
~pigvomit Podoba mi się    29.10.2007 @22:11:12
hehe zajebiste
_______
toto, I have a feeling we're not in kansas any more...
~ZBIGNIEW1985 Podoba mi się    31.07.2007 @19:47:19
HAHAHA, tal czy owak bez penetracji sie nie obejdzie hehe
~tancereczka15 Podoba mi się    01.07.2007 @19:34:03
fajne to ;]
~Elion Podoba mi się    01.06.2007 @16:53:11
hehehehe...... wredne....
_______
Żyj swoją pasją, żyj jak ci serce podpowiada... i nikogo nie słuchaj
~Tajga Podoba mi się    26.03.2007 @18:17:17
z jajem! i fajna kompozycja na bazie czerni i bieli. Intrygujące A że dopiero jestem debiutantem w tej grze, więc ostatnio predy mnie masakrowały w sieci... Ale fajna zabawa. Pracka z przekorą , ok
~GirlFromMars Podoba mi się    03.02.2007 @16:38:27
penetrator
no, pomysł niczego sobie, alieny ciekawy kształt łebków mają hehe. a może mi się coś wkręciło tylko:D
~Qbosh Podoba mi się    16.01.2007 @12:42:29
Ołłł... Pomysł przedni :D
~Nati83 Podoba mi się    02.01.2007 @22:48:26
_______
"Między muchą, a słoniem istnieje może pewne podobieństwo.
Ale między Wami,a mną?"
Polecam: http://berenice.digart.pl/
^Jalokim    01.10.2006 @09:22:40
kiey to nie na sprzedaż
~Pshemos Podoba mi się    30.09.2006 @21:13:22
hm positiv rzniecie ;d
pomysl ryje w bani
glowy alienow jako fallusy ee kupuje to
_______
One...Two...Three...Photography! - Anonymous
~jakubziom Podoba mi się    17.09.2006 @18:57:57
zaczepiste XD
^Jalokim    11.06.2006 @14:58:59
pozytywnei zryty koment
takie też lubie
*dobryizly Podoba mi się    10.06.2006 @13:36:02
o qrwa....

jedyne slowo ktore przychodzi mi do cipki znaczy do glowy mi przychodzi to ten, no...

!!!gejnialne!!!
_______
moze mam jeszcze opowiedziec jakis dowcip?
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt