Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

SupaGal
rysunek  |  komiks


Dawno temu powiedzialem matsujowi ,ze zrobie kolor i tak mnie dzis naszlo ,zeby jednak dotrzymac slowa

(CZYLI LINEART AUTORSTWA http://www.digart.pl/member.php?nick=matsujama
A KOLOR MOJ)

Napis zostal dodany na ostnia chwile, wiec jak sie komus nie spodoba, to prosze zaslonic renkom i nie brac pod uwage...

A tu jako bonus, wersia z dymkami ... dla prawdziwych hardkorowcow... A tak O, bo mi sie nudzilo ! http://img394.imageshack.us/img394/6351/supergirlvbaton3yu.jpg



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~Fudzi    03.10.2006 @14:38:39
2
~prrrrr Podoba mi się    04.09.2006 @16:18:55
hehe ptaszki wiedza o co kaman
_______
handmade handmade handmade!!!
~dziadus Podoba mi się    23.08.2005 @19:28:15
wersja z 'chmurkami' -->
:D
normalna też jest O.K.
~Erkh Podoba mi się    19.08.2005 @23:44:16
hihi fajniutkie :P
~m0nkey Podoba mi się    19.08.2005 @16:23:32
jest nieźle.
_______
Tylko bym umarł z uśmiechem na pysku
^Jalokim Podoba mi się    19.08.2005 @13:45:22
bardziej podobało mi się jak pocoolorkowałeś lucyferka. To leży w kwestii gustu, po prostu, nie bałdzo mi rozmycia paszą, jeśli o kompa chodzi to wole barwy twardo kończące swój bieg, a w przypadku kreski Matsujamy myśle żę jest to dodatkowo porządane. Chyba za duzo chciałeś władować w prosty rysuneczek :P ale w sumie ma też i dużo plusów kolor który nałożyłeś i sposób w jaki to zrobiłeś, a dodatkowy plus idzie za tą wersję z chmurkami :D
pracka jest wporządku, tyko bardziej bym widział tu mniejszą paletę odcieni kładzionych 'surowszym' narzędziem
~matsujama Podoba mi się    19.08.2005 @11:13:11
Heh no dzieki wreszcie sie doczekalem Podoba mnie sie nawet nawet No moze wlosy bym z deka przyciemnił
~SMASH Podoba mi się    19.08.2005 @01:50:59
supergirl to z niej na pewno ale superszprycha to nie, z wersji hardcore mozna tylko wywnioskowac tyle, ze ten ptaszek zejdzie na zawal, ogolnie jest ladniutko
_______
w cierpieniu jest tysiąckrotnie więcej doświadczenia niż w przyjemności
~flamaster Podoba mi się    19.08.2005 @01:33:33
ładne tylko za przeproszeniem ryj tej damulki jakiś mało sexi a pozatym niezła cizia :P
8 Ilość ocen
634 Ilość wyświetleń
19.08.2005 @01:31:56

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt