Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

słodko .
fotografia  |  eksperymenty  |  bw  |  cb  |  cukier


cukier-psycho .

___________
Psychocukier



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~liliszuszu Podoba mi się    04.01.2009 @20:46:32
ładne kadry
~Nonszalancja Podoba mi się    04.10.2008 @16:09:42
ciekawy pomysł
~burzaon    12.09.2008 @19:26:54
nie
~frivolite    09.09.2008 @17:26:03
nieciekawy temat nieciekawie ukazany... no i psycho to on nie jest :P
_______
i tylko jeden raz i nie ma nas.
~Piotlek Podoba mi się    07.09.2008 @19:29:28
bardzo udany eksperyment!;]gratuluje pomyslu
_______
oceniłem Twoja praca?Oceń moja!! Twoja konstruktywna opinia bardzo sie liczy!
~hexen    28.08.2008 @22:48:57
cukier-psycho to i może jest, ale Pani Specjalistka_od_kadrowania nie powinna dwukrotnie zostawiać krawędzi serwety/podłoża
~detox227    27.08.2008 @20:29:42
sorry
_______
~shadowww    27.08.2008 @19:58:12
~RAFMisiek    27.08.2008 @19:39:27
tak oczywiście - ogólnie widzę szklankę z cukrem i łyżkę, całość stoi na serwecie = co w tym jest niezwykłego ? rozumiem żeby to była fotka na stoliku bez cieniowym coś a'la reklamówka, a tak to ja tu nic nie widzę ...
_______
jestem całkiem normalny.
~Gbfoto Podoba mi się    27.08.2008 @19:34:56
Bardzo słodko
~blepp Podoba mi się    27.08.2008 @19:03:15
a mi się podoba ciekawy pomysł :P
_______
I think...
~RAFMisiek    27.08.2008 @19:02:58
?
_______
jestem całkiem normalny.
~nyh    27.08.2008 @19:02:21
_______
Nie istnieją reguły opisujące dobrą fotografię, są tylko dobre fotografie.

Ansel Adams (1902 - 1984)
5 Ilość ocen
523 Ilość wyświetleń
27.08.2008 @19:01:00

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt