Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Cała w trawie...
fotografia  |  portrety


Dżem - Cała w trawie



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~NieboNadParyzem Podoba mi się    20.06.2011 @07:45:53
To prawda , rudzielce coś w sobie mają , ( niech żyje skromność )
Zdjęcie zatrzymuje na dłużej , świetne ujęcie
~hymn78 Podoba mi się    22.08.2010 @22:42:12
jednak rude jest piękne.
_______
Nie dziękujcie, tylko oceniajcie!
~Lilith88 Podoba mi się    23.06.2009 @20:48:36
ruda:D
~luthien18 Podoba mi się    05.05.2009 @13:05:26
ładny portret + Moja ulubiona piosenka Dżemu
~sighs Podoba mi się    13.03.2009 @23:54:25
jak dla mnie kadr jest ok, i kolory piękne
~ciastkokarmelowe    20.02.2009 @15:40:44
Zły kadr.
~tiril3 Podoba mi się    18.02.2009 @20:56:55
we włosach Twych, we włosach Twych, delikatnych, rudych tak
_______
wszystko nam się śni, ja Tobie, a Ty mi.
~kissofdeath Podoba mi się    30.01.2009 @12:17:28
Zielone myśli twe....

śliczny rudzielec i te oczka...
_______
That's not the shape of my heart ...
~lalkus Podoba mi się    03.01.2009 @13:29:45
Te kolory są nieziemskie.
_______
tak, też mam profil
-Kimberlyy86 Podoba mi się    02.01.2009 @18:00:12
Zdjęcie super
~zalanamarzeniami Podoba mi się    30.12.2008 @11:33:57
słodki buziak z niej ; )
-Kasia83 Podoba mi się    28.12.2008 @11:15:27
Najs. Lubię takie zbliżenia
Buźka tylko trochę czerwona wyszła...
~HelmiHauta Podoba mi się    28.12.2008 @09:57:06
super zdjęcie, może by mi sie ak nie podobało gdyby nie spokarzenie z piosenką i wokaliską http://pl.youtube.com/watch?v=GDhXssd5Gio
~Ake Podoba mi się    27.12.2008 @22:48:00
Ladne spojrzenie przenikliwego oka Plus za modelke o moim ulubionym kolorze wlosow :D
_______
Początkujący ojciec, średnio zaawansowany fotoamator, zaawansowany imbecyl

Zapraszam na bloga: http://moje-makroboje.blogspot.com NOWE TEKSTY !! REAKTYWACJA !!
~NataliaxD Podoba mi się    26.12.2008 @11:41:19
pocieszne
_______
'bo zawsze mówię prawdę
nawet kiedy kłamię' .
~monschau Podoba mi się    12.11.2008 @16:49:57
wow... serio świetna fota
~LittleTatsu Podoba mi się    19.09.2008 @17:20:56
och, magdalena xD
~grzegorznarojczyk Podoba mi się    15.09.2008 @20:30:50
fajnie wykadrowne
~mkgenetic Podoba mi się    15.09.2008 @17:58:01
Nie mroczne a piękne
~djburza Podoba mi się    15.09.2008 @08:26:33
Sliczne oko i fajny kadr
_______
Zapraszam na wycieczke po Anglii http://djburza.digart.pl/digarty/
~DZEZIO Podoba mi się    15.09.2008 @08:09:45
_______
"W życiu piękne są tylko chwile"
~sosenka1968 Podoba mi się    15.09.2008 @07:44:47
piekna ...nicodzienne
_______
kochajac dzieci zmieniasz swiat
~kate777 Podoba mi się    15.09.2008 @07:41:02
Fajne
_______
Moje motto : "Dostrzegać to czego inni nie widzą"
I rada mojego dawnego nauczyciela fotografii : "Nie rób nic na siłę! Baw się fotografowaniem" M.R.
24 Ilość ocen
618 Ilość wyświetleń
15.09.2008 @07:38:46

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt