Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Skrajna Prawica #27
rysunek  |  komiks  |  kazik  |  prawica  |  skrajna  |  titos


Święta idą.

Będzie też drugi pasek świąteczny, ale to już jutro


dzięki dla Kontnego



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~magdaprzy Podoba mi się    28.10.2009 @10:07:31
źli ludzie nigdy nie śpiewają
~LaChupaCabra Podoba mi się    13.12.2006 @19:42:33
.
_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
+robertgt Podoba mi się    21.07.2006 @08:24:17
doskonałe.
_______
czepiam się czasem conieco ...
w mooncruise magazine VOL1 / #23 (http://www.mooncruise.com/shell.html - jako RoberT
~KillerQueen Podoba mi się    13.01.2006 @21:47:48
oto jak człowiek zmienia poglądy dostosowując się do okoliczności :D
_______
jestem małym, upierdliwym gówienkiem, które pływa w klozecie i nie chce się spłukać
~Jabbor Podoba mi się    29.12.2005 @19:50:20
ekstra, tylko musisz uwazac, zeby Cie jakis moher nie zaskarzyl za beszczeszczeni hymnu:P
_______
Człowiek różni się od zwierzęcia myślą, mową, uczynkiem oraz w pewnym sensie wyglądem. / http://www.oneform.pl
~vivalaquimica Podoba mi się    26.12.2005 @15:50:48
fajny gościu z fajnymi giętkimi jak luk rączkami [to jego atut]
_______
Proszę o krytykę i wskazówki.
~Iskandar Podoba mi się    20.12.2005 @21:41:03
Uroczy ma swejterek :>
_______
"Myj zęby mieszanką Whisky i tytoniu. Z japy musi ci walić jak z wulkanu tuż przed erupcją"
Nonsensopedia
~Archon Podoba mi się    19.12.2005 @21:14:08
IMHO zajebiste :D
+sebastianskrobol Podoba mi się    19.12.2005 @17:32:45
standardzik
_______
eble eble...
http://mushroom-mots.blogspot.com/
eble... blog......eble
~piotrlobik    19.12.2005 @17:10:28
reka
~SZK Podoba mi się    19.12.2005 @15:32:13
:D
~bohumil Podoba mi się    19.12.2005 @11:20:54
Fajne
~gilbaert Podoba mi się    18.12.2005 @23:59:10
ok
_______
http://komiksyinietylko.blox.pl/html blog o komiksach
~Jaszcz11 Podoba mi się    18.12.2005 @23:50:10
Dobre jest. Natrzaskałeś już trochę tego.
_______
http://strip-tiz.blogspot.com/ - moje paski komiksowe
~matsujama Podoba mi się    18.12.2005 @23:34:37
:D
~GReat Podoba mi się    18.12.2005 @23:29:22
Fajne masz rysunki podoba mi sie twój styl
~petrol Podoba mi się    18.12.2005 @23:28:59
świętne.
^BlazewiczBlazej Podoba mi się    18.12.2005 @23:28:21
:D
17 Ilość ocen
1117 Ilość wyświetleń
18.12.2005 @23:24:17

wyróżnienia








© 2001-2018 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt