Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Kazik
fotografia  |  technologia


...a mi się ta fotka podoba :P



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~IzabellaS Podoba mi się    12.04.2009 @00:07:46
mi też sie podoba moze nie pod względem technicznym, ale ma w sobie cos fajnego
~medeaaa Podoba mi się    13.10.2008 @00:34:53
pozytywnie kolorowo
~Lucemrod Podoba mi się    12.10.2008 @01:53:32
to!
_______
...Twoja opinia koleś jest jak dziura w du...e, każdy ma własną!
http://www.digart.pl/grupy/13793/Abandoned_Places/
~Orbis Podoba mi się    11.10.2008 @13:04:12
;]
_______
"Spieszmy się sądzić ludzi tak szybko odchodzą
Srebrem słów ich darzmy lub zamilczmy złotem"
Martin Lechowicz
~fabianek    10.10.2008 @22:59:15
uwierzyłbym w to, gdyby nie makro
~bezaubern Podoba mi się    10.10.2008 @22:56:42
makro w tle mi nie pasuje
~magga Podoba mi się    10.10.2008 @22:55:11
bezcenna
-zomer    10.10.2008 @22:49:01
Mi się wogóle nie podoba.
~Vertunia Podoba mi się    10.10.2008 @22:48:55
..a mi też
~Spellit    10.10.2008 @22:48:35
Jedno życie, a spraw tyle
ugryźć sam nie jesteś w stanie.
Któż zastąpi cię na chwilę,
solidarnie da ci zmianę?
Zmniejszy trosk twych utarg dzienny
lekko, łatwo i przyjemnie?
Zaufania godny zmiennik
i na odwrót i wzajemnie.

tak mi sie nostalgicznie zrobilo szkoda tylko ze te felgi takie nowoczesne bardo fajna fotka
~yga Podoba mi się    10.10.2008 @22:48:16
mi teeż
_______
~Vladiev Podoba mi się    10.10.2008 @22:47:58
mniam
~maalia    10.10.2008 @22:47:41
heh, mi tez. retro.
9 Ilość ocen
482 Ilość wyświetleń
10.10.2008 @22:46:22

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt