Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

positively inclined
fotografia  |  ludzie


-----> Keep it jiggy <-----



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~namalowaana Podoba mi się    10.06.2009 @21:29:56
świetne :D
_______
..bo żyje się tylko raz.
~Mirro Podoba mi się    16.03.2009 @02:36:36
Ciekawe ujecie +++
~godziu Podoba mi się    13.03.2009 @13:57:41
fajnie złapane
_______
Zamiast dziękować oceń moje prace... przynajmniej ja tak robie
~zamach Podoba mi się    19.01.2009 @11:32:47
oj, bardzo ciekawy kadr
_______
Nieważne kto historię opowiada ale o czym opowiada ta historia...
---
http://www.wydawca.net
~expresja    12.01.2009 @00:37:55
ciekawe
~jimmy84 Podoba mi się    31.12.2008 @06:32:49
Haha.. mistrzostwo swiata i okolic..
~xfftlx Podoba mi się    13.11.2008 @12:49:09
.
~jmi Podoba mi się    09.11.2008 @01:06:03
wiesz ze jestem fanem babci.a no i eksperymenty wszelakie mam po tobie
_______
Jestem panem swego losu amen.
~zdiablona Podoba mi się    29.10.2008 @01:23:17
Zgodzę się z przedmówcami
Ciekawe ujęcie ...
_______
" Zbyt ona piękna, zbyt mądra zarazem,

zbyt mądrze piękna, stąd istnym jest głazem. "
~elpiotrek Podoba mi się    28.10.2008 @20:28:25
fajnie ujete
_______
zapraszam do mnie
------------------------
oceniam tylko gdy mi sie zdjecie podoba
~kahlanka Podoba mi się    28.10.2008 @02:30:24
eeeekstra :D
nie ma co pisać
po prostu rewelka :D
~wojtekga Podoba mi się    27.10.2008 @07:57:06
... talk show...
~occulta Podoba mi się    27.10.2008 @05:29:25
widze rozwój ;> ....nad przeswietleniami tylko trza popracować i będzie gites....pozytywne i naturalne....Pozdro Macieju
~Agnieszkitutajniema Podoba mi się    27.10.2008 @01:51:37
cudne koniecznie do B&W...
~Pablo300 Podoba mi się    27.10.2008 @01:31:05
swietne! bw by bylo jeszcze miodniej
_______
Sensual thought and thoughtful sensuality
~maciek80 Podoba mi się    27.10.2008 @01:25:45
Fajne, kadr i kolorki
_______
...czasem można otworzyć usta z zachwytu... by zamknąć je ziewnięciem...
-----
Zobacz jak łatwo możesz zostać oceniaczem digartowskim http://maciek80.digart.pl/
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt