Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

By ugasic pragnienie
fotografia  |  makro


By ugasić pragnienie...



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~nowywymiarfotografii Podoba mi się    22.06.2009 @09:18:01
łoooooooo rzeźnia:D
_______
'Jękły głuche kamienie...ideał sięgnął bruku...'
~TruJok Podoba mi się    12.12.2008 @17:31:37
O kurde to modliszka !!
Co za pijaczka ... :P
_______


śśij !!
~magnusdux Podoba mi się    08.12.2008 @10:00:13
hahah a po sesjii w klubie AA warto sie odpręzyc! dobre
~niunia4412 Podoba mi się    22.11.2008 @16:24:08
hehe wie co dobre ja tez takie lubie ;p
_______
*** zapraszam do oceniania moich prac :D ***
~inkaaaaa Podoba mi się    22.11.2008 @10:25:30
robal alkoholik :P
_______
Oczy są zwierciadłem duszy.
~moramiko Podoba mi się    08.11.2008 @18:32:46
no proszę gdzie ona się wybrała, super
_______
Krajobrazy są stanami duszy
~BaPaMi Podoba mi się    08.11.2008 @15:19:48
hehehe świetne troszke nie ostre ,ale za to jaki motyw
_______
łap z życia co najlepsze oceniam prace co na prawde mnie zachwycą krytyka mile widziana:P:P
~Dogiel Podoba mi się    08.11.2008 @13:18:02
ale szpony jak z horroru
~kllama Podoba mi się    07.11.2008 @21:34:41
fajne pomyslowe
~freshi Podoba mi się    03.11.2008 @15:52:25
świetne zdjęcie!
_______
'and she had a name,
yeah, she had a name.'
~kotek313 Podoba mi się    03.11.2008 @14:19:43
hehe :D
_______
~GreenInez Podoba mi się    02.11.2008 @11:55:51
świetne!!
_______
Facepalm.
~michno94 Podoba mi się    01.11.2008 @18:40:36
fajne
~firletka1 Podoba mi się    31.10.2008 @15:57:54
dobre hi hi!!
~subuk Podoba mi się    31.10.2008 @15:21:20
rewelacyjne ujęcie
_______
"To smutne że głupcy są tak pewni siebie a mądrzy pełni wątpliwości..."
~jadwisia Podoba mi się    31.10.2008 @12:19:27
to jest super jak to zrobiłaś:D
_______
http://jadwisia.digart.pl/digarty/ zapraszam do siebie moze niemam najlepszych prac ale ciesze sie z kazdego komentarza i staram sie uczyć
~theBlize Podoba mi się    31.10.2008 @11:22:54
co za alkoholik
~lobacek Podoba mi się    31.10.2008 @10:42:55
Hmmm az mi sie zachcialo
~bbzip Podoba mi się    31.10.2008 @10:39:02
wie co dobre pozdrawiam!
~roxet Podoba mi się    31.10.2008 @10:38:52
Fajne...
~seventears Podoba mi się    31.10.2008 @10:37:32
heineken wymiata....
-Syggi    31.10.2008 @10:36:33
nie wrzucasz tego drugi raz?
~teddylittlebear Podoba mi się    31.10.2008 @10:36:27
super!! jestem zdziwiony takim wdzięcznym obiektem do fotografowania
22 Ilość ocen
487 Ilość wyświetleń
31.10.2008 @10:35:33

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt