Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

12 siostra
inne  |  TENSION


pozowała Edyta; warunki domowe
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~marioplus Podoba mi się    05.08.2010 @23:05:58
!
_______
~lysydab Podoba mi się    08.09.2009 @21:13:13
Świetne
~jesienne Podoba mi się    10.01.2009 @16:24:57
fajna praca
~asior19877 Podoba mi się    09.01.2009 @19:36:52
Naprawdę super
~nerg Podoba mi się    09.01.2009 @14:57:23
fajne!
~Argalad Podoba mi się    06.01.2009 @21:02:48
to jak na warnunki domowe... to fajnie masz w domu:D:D:D
~olkuszanin Podoba mi się    06.01.2009 @12:51:08
jak i pierwsze wspaniałe, choć brakuje mi troszkę więcej kolorowego światła z tyłu
~abe    06.01.2009 @07:05:02
czegos jednak brakuje....
zobacz tu sa podobne klimaty http://fr.digart.pl/digarty/
_______
Nobody doesn't like Abe.
~makalu Podoba mi się    06.01.2009 @00:15:43
+++
_______
http://marcinkanter.pl.tl/

Siła tych mądrych w mowie,którzy są
prostakami w czynieniu. A.M.FREDRO



~szart Podoba mi się    05.01.2009 @23:31:01
ładnie światło i interesująca kompozycja
~victord Podoba mi się    05.01.2009 @23:00:40
~wojtekga Podoba mi się    05.01.2009 @22:25:11
... Sen Nocy Letniej ...
piękne, konkursowe !!!!
~deggial Podoba mi się    05.01.2009 @22:02:36
super praca pozdrawiam.
~Lucemrod Podoba mi się    05.01.2009 @21:49:37
!!!
_______
...Twoja opinia koleś jest jak dziura w du...e, każdy ma własną!
http://www.digart.pl/grupy/13793/Abandoned_Places/
~Orbis Podoba mi się    05.01.2009 @21:47:10
poprzednio twarz modelki wyszla korzystniej
_______
"Spieszmy się sądzić ludzi tak szybko odchodzą
Srebrem słów ich darzmy lub zamilczmy złotem"
Martin Lechowicz
~kamilovip Podoba mi się    05.01.2009 @21:39:47
superanckie
~mAfer Podoba mi się    05.01.2009 @21:14:01
genialne...
~RyznarT Podoba mi się    05.01.2009 @21:12:15
Świetne
~krystian123 Podoba mi się    05.01.2009 @21:12:15
podoba sie
_______
nie dziekuj, ocen moje foto
~monalisssa Podoba mi się    05.01.2009 @21:11:39
:0
~prabbit Podoba mi się    05.01.2009 @21:11:29
bardzo bardzo fajne
_______
"....niektóre bitwy z założenia trzeba przegrać...."
~agnieszka89 Podoba mi się    05.01.2009 @21:10:17
doskonałe !
i te kolory
_______
na świecie jest niemoc i konieczność
nie zatrzymam cię
żadnym pocałunkiem...
~totoro919 Podoba mi się    05.01.2009 @21:10:09
fajne
_______
smutne to wszystko, strasznie ...
~wts Podoba mi się    05.01.2009 @21:09:58
very very nice ;>
~pgronowski Podoba mi się    05.01.2009 @21:09:57
podoba się
fajne kolory
24 Ilość ocen
3416 Ilość wyświetleń
05.01.2009 @21:09:24

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt