Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Severus
projekty  |  strony www


Standardowa klanowka. Top bedzie animowany we flashu. Ten kolo na srodku bedzie mial czerwona poswiate. Z zalozenia mialo byc ponuro.

http://keithar2.cxc.pl/cs_clan/ - z telkiem. :D



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~soloo Podoba mi się    28.05.2007 @23:56:51
udana klanówka. podoba się!
_______
Radogoszcz od morza do morza.
~reissik Podoba mi się    16.02.2007 @09:12:53
Zadnych bledow , tutaj nie widze;/ Pozdrawiam
_______
http://www.mattreiss.eu
portfolio
~Amas    24.08.2006 @21:48:14
Wygląda imponująca, gratuluje
~isc Podoba mi się    12.04.2006 @14:44:31
Przyznam projekt godny. Jesteś juz w pewnym stopniu profesjonalistą. Są male błędy, ale efekt końcowy jest imponujący.
ostatnio edytowane: 2006-04-12 14:44:56
~deFacto Podoba mi się    11.04.2006 @11:52:08
.
_______
Jak skomentowałem coś twojego, ty skomentuj coś mojego http://defacto.digart.pl
~qusack Podoba mi się    11.04.2006 @08:35:35
na dA Ci napisałem
_______
Zawsze jest jakiś haczyk?
~keithar    06.04.2006 @17:17:23
Te kwadraty zazyczyl sobie zleceniodawca. Musze Ci jednak powiedziec ze nie razi to az tak bardzo. Jak dojda fotki to bedzie nawet mile wygladalo.
~ghjkl6 Podoba mi się    04.04.2006 @22:45:05
z oczekiwaniem czekalem na twoja pracke i jako jedyny chyba bede mial cos do zazucenia. Stalo sie teraz popularne walic w menu kwadraty gdzie jest team np"cod2 w3 itd" ty zrobiles taki zalzek pod menu "druzyna" dla mnie w tym miejscu odpada. przemysl gdzie to walnac bo to jest glowna sprawa w stronie multigamingowej. Login i Pass do poprawy. tak ogolem to bez zastrzerzen trzymaj sie ziom!
_______
a teraz ty skomentuj moją pracke
~Poca Podoba mi się    03.04.2006 @08:36:30
Bardzo mi sie podoba.
~kolejarz Podoba mi się    02.04.2006 @20:17:38
...to jest GENIALNE
~keithar    01.04.2006 @22:15:03
Tam beda fotki czlonkow klanu.
~Groobass Podoba mi się    01.04.2006 @21:52:37
Super, tylko te kwadraciki z prawej mi nie pasują (to jest galeria?). :D
_______
Być uczciwym w dziejach tego świata na jedno wychodzi,
co być wybranym między tysiącami.

Hamlet William Shakespeare
~Faz Podoba mi się    30.03.2006 @22:59:32
Mi sie starsznie podoba poprawić content i troskzi logo i normlanie DD:D
~ravs Podoba mi się    30.03.2006 @21:47:15
fajnie Ci to wyszło, popracuj jeszcze nad środkiem, bo te newsy są strasznie monotonne
_______
Nowy adres www!! http://www.rsek.pl
^Ibrachim Podoba mi się    30.03.2006 @20:55:15
eleganckie
I counter-strikowe
~QuaD Podoba mi się    30.03.2006 @20:18:10
Jest pare bledow, ale ostatnio poziom na DA średni wiec daje pieska.

Aha - newsy urozmaić, bo bardzo słabe w porównaniu do reszty.

ostatnio edytowane: 2006-03-30 20:18:55
_______
http://www.manusite.pl - Manchester United
http://www.witoldbucior.carbonmade.com - webdesign, grafika komputerowa
~slayerprk Podoba mi się    30.03.2006 @19:35:15
~dikamilo Podoba mi się    30.03.2006 @19:32:12
Bardzo przyzwoity
_______
Chcesz podziękować za ocenę ? Oceń moje digarty.
~graphx Podoba mi się    30.03.2006 @19:11:40
good stuff
~Kurak Podoba mi się    30.03.2006 @19:10:37
bardzo fajne .. .ciemne i stylowe ... podoba mi się menu i t ow topie i po bokach .. .ale jakoś pole na tekst bardzo odstaje od reszty ... jest duże i białe ... może daj jakiś akcent jakby to była kartka albo coś :P
_______
To co napisałem powyżej możesz mieć głeboko w d*pie, ale ja też mam to w d*pie że Ty masz mnie w d*pie!
Na przeciw Loży Szyderców!

 3249553 :: http://www.kurak.net :: http://kurak.net/blog/
^matheooosh Podoba mi się    30.03.2006 @17:59:44
nawet sie podoba... moze nawet bardzo troszki ciemne ale i tak jest fajnie
_______

http://www.isotope910.com . i s o t o p e 9 1 0 . c o m
~lovely1 Podoba mi się    30.03.2006 @17:53:01
w topie bym poprawił napis jedynie... reszta wzorowa. gj, więcej takich
~ooOOKUBAOOoo Podoba mi się    30.03.2006 @17:17:15
a ja ci dam ps :D
~Aeternus Podoba mi się    30.03.2006 @17:06:40
Nie dam Ci ps'a bo smierdzisz
_______
Jestem popromienny
~Camil28 Podoba mi się    30.03.2006 @17:00:06
jak dla mnie bajer! fajne naboje, krew i dziury po kulach, ogólnie super
1 2 Następna strona
26 Ilość ocen
1942 Ilość wyświetleń
30.03.2006 @16:55:08

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt