Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

007
fotografia  |  fotomontaż  |  bond  |  james  |  stary  |  twoj


U jeea...



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~Lestat17 Podoba mi się    13.05.2009 @23:59:00
miazga ;lol2; hahahahaah
~longbow Podoba mi się    04.04.2009 @11:42:50
heh, niezłe pozdro
_______
Nie dziękuj za komentarz, wbijaj na moją galerię
~mareq107 Podoba mi się    11.03.2009 @21:44:48
~TMH7 Podoba mi się    23.01.2009 @18:55:12
pomysł
_______
Moje portfolio http://tmh7.pl | Mój blogasek http://blog.tmh7.pl
~natiwa Podoba mi się    23.01.2009 @13:25:41
hehehe za pomysł rewelacja
~beau7y Podoba mi się    21.01.2009 @08:55:28
...a twoja stara klaszcze u rubika!
!STRZYG Podoba mi się    21.01.2009 @02:37:33
herhehehehe ale wypas
~SkowroniaPhoto    19.01.2009 @14:41:53
lol:D
_______
Więc lepiej mnie zabij
Wyrzuć z pamięci
Lepiej odejdź, pozwól mi odejść
Lepiej zapomnij
Pozwól zapomnieć
Lepiej daj mi następną szansę
~matexxx Podoba mi się    19.01.2009 @00:25:05
za pomysł.
_______
"Panował taki ścisk, że gdyby nie panna Jola, to nie byłoby gdzie palca wcisnąć."
~Filcia Podoba mi się    19.01.2009 @00:05:01
Byl fil o Twojejstarej to teraz jest o Twoimstarym. Ale ten łeb Grzesiu moglbys zmiękczyć bo widać że wklejona:P
_______
Krytyk i eunuch z jednej są parafii Obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi - Tadeusz Boy-Żeleński
~Kofcia    18.01.2009 @23:56:17
Chce byc dziewczyna bonda)
~Gr3mlin Podoba mi się    18.01.2009 @23:54:00
stylowo :D
_______
Ty masz zegarek... Ja mam czas. x)
~Dakann    18.01.2009 @23:47:33
To przerażające jak wiele osób nie rozumie tego klimatu. Rozumiem że to może nie śmieszyć, ale miłość boską, trochę dystansu..
ostatnio edytowane: 2009-01-18 23:54:43
_______
If You gotta go... Go with a Smile!
~fenix99 Podoba mi się    18.01.2009 @23:46:41
no i ocena
~Kofcia Podoba mi się    18.01.2009 @23:45:34
a mnie to rozbawilo i to bardzo-nie rozumiem dlaczego nie czujecie klimatu)))
~fenix99    18.01.2009 @23:45:17
wypas !!!!!!!! oby wiecej takich prac dodaj do grupy http://www.digart.pl/grupy/2518/Twoja_Stara/ naprawde swietna praca podoba mi sie
-krakcio    18.01.2009 @23:45:03
Fajne fajne. Mogło być ładniejsze ale pomysł booski :D
~Orlenek    18.01.2009 @23:42:53
Dobre! śmkieszne... ale technika nie powala na kolana...
_______
Powracam!
~seythen    18.01.2009 @23:42:15
omg
_______
wszystko jest względne.
~playmate Podoba mi się    18.01.2009 @23:42:05
grejt ajdija.
a myślałam, ze nic mnie o tej porze już nie rozbawi. dobra robota i dobry pomysł.
~Dakann    18.01.2009 @23:41:52
ja jebie, wszyscy pijani kurwa..
_______
If You gotta go... Go with a Smile!
+canvaske    18.01.2009 @23:40:56
bardzo mało śmieszne mimo że jestem po drinku
_______
Nie robię projektów za 300 PLN!!!
~Rork    18.01.2009 @23:40:19
mało śmieszne.Może jak skończę drinka to będzie śmieszniejsze, ale wątpie
~takieo    18.01.2009 @23:40:01
żenada...
~PFMH Podoba mi się    18.01.2009 @23:39:48
hehe!
_______
Come on you raver, you seer of visions,
Come on you painter, you piper, you prisoner and shine!

15 Ilość ocen
1347 Ilość wyświetleń
18.01.2009 @23:38:48

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt