Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Walentynki
rysunek  |  komiks  |  Masakra  |  Walentynki


1,5h roboty
Miało być w sobotę wrzucone...

Ale net nie działał.

Z pozdrowieniami dla wszystkich, którym w tym roku się nie udało...

I chcieliby też zaj**ać tego amorka.



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~olala349 Podoba mi się    03.05.2010 @21:12:52
o ja....aż dodam do ulubionych ;D
~MarcinSchranz Podoba mi się    09.03.2010 @08:35:58
Rzeźnicko ! Jeaaah! xD
Kurde Wypaśnie bardzo ..
Ciekawa wizja ..
Pozdr.
_______
robię Ci kiełbie we łbie nie gorzej niż dragi..`
~LUKASZ1985    31.03.2009 @23:00:16
noo bez komentarza :/:/ slaba kreska jak juz na ten wiek i ogolnie tematyka dla dzieci :/:/ bez oceny
~theenagers91 Podoba mi się    28.03.2009 @13:34:07
genialne
~lukaszbury Podoba mi się    19.02.2009 @13:23:00
:P
~Masamune Podoba mi się    18.02.2009 @23:47:08
Oł maj...też chciałem jakieś gore zrobić, ale zbrakło czasu.
_______
F L E J M
~GrafNaStyk Podoba mi się    18.02.2009 @21:06:34
Hahahah! Genialna prostota odczuć Serio, więcej szczegółów tu nie trzeba
~Scatebra Podoba mi się    18.02.2009 @09:53:01
Gorsza sieczka niz w Gears of War:D.
~corvusp Podoba mi się    17.02.2009 @23:45:59
naprawde świetne
_______
Nie ufaj nikomu.
~adalino Podoba mi się    17.02.2009 @23:41:05
dobre
10 Ilość ocen
2300 Ilość wyświetleń
17.02.2009 @23:39:41

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt