Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Za rozbitą szybą...
fotografia  |  różne  |  szkło  |  zbite


... człowiek.

Zinterpretujcie sami.



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~InJang Podoba mi się    06.07.2009 @18:57:44
jest ok :>
~czochrajbobraa Podoba mi się    14.03.2009 @19:41:19
prześwietne!!
~rozedlasirocco Podoba mi się    13.03.2009 @19:28:44
a mi sie podoba ta szyba srodek juz nie tak bardzo ale ladny efekt ogolnie ^^
~Astevia Podoba mi się    12.03.2009 @17:19:14
świetne!
~aanula Podoba mi się    11.03.2009 @18:16:12
powiedzmy, że dzieki Tobie jestem teraz sławna ahah _
nie no ale zdj. pierwsza klasa ;d
~Pandemonium Podoba mi się    11.03.2009 @05:36:35
ciekawy pomysł:D
~kryska Podoba mi się    10.03.2009 @23:51:53
świetne.
_______
rudowłosa słodka idiotka,która chce przaść swoje własne ja.
~Amelianowo Podoba mi się    10.03.2009 @22:54:15
nice
~SzarloDka Podoba mi się    10.03.2009 @22:42:38
ciekawe :D
~byrkoff Podoba mi się    10.03.2009 @22:42:14
_______
-ˇ´ˇ.(ýŤ!Ň4)V(Ú|-|ĘŢĂ|-|!).ˇ´ˇ-
~RadoKub Podoba mi się    10.03.2009 @22:41:52
kreatywne
_______
jedynym w miarę obiektywnym pomiarem światła jest stosowanie sytemu strefowego ewentualnie szara karta kodaka
~kychusxe Podoba mi się    10.03.2009 @22:41:42
Fajne ciekawe czy rownie ciekawie by wygladalo jakby ostrosc zrobic na wnetrze.
_______
Jeżeli chcesz skomentować/ocenić moje fotki to zrób to szczerze. Nie dawaj dobrych ocen bo Twoje zdjęcie oceniłem dobrze lub złych jeżeli dałem słabą ocenę.
~micpta Podoba mi się    10.03.2009 @22:41:09
podoba się!!!
_______
Asuma died... Jiraya died... WTF... ナルト
13 Ilość ocen
1427 Ilość wyświetleń
10.03.2009 @22:39:36

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt