Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

goła baba
malarstwo  |  akt  |  baba  |  goła  |  lisoo


namalowane ze zdjęcia z digartu,nie pytałem o pozwolenie,bo jestem głupi i nie boję sie sądu ! hahaha 100x70 olj



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~quetzal Podoba mi się    21.01.2011 @11:35:29
:D
_______
bajki Szecherezady też kończyły się nad ranem...
-PannaWhite Podoba mi się    31.10.2009 @01:15:49
Moim zdaniem ciekawie wyszło.
~chico88    04.04.2009 @18:15:46
Basiula jest mocna..:D
~noo    30.03.2009 @11:22:18
opis pod pracą mnie zmiażdżył
anatomia nie wygląda tragicznie a to dlatego bo nie jest to tak dosłownie pokazane,za to plus, ja bym dodała więcej światła na tułowiu jak to zostało fajnie zrobione na kolanie i stopie.
~zbigniewmazur    16.03.2009 @20:22:32
a ten koleś co się czepia to napisz mu ze sam wygląda jak reprodukcja!
a mówiłeś s ze się ja czepiam:P
<sex> pzdr
_______
.ali baba - wściekły pies pustyni.
~zbigniewmazur    16.03.2009 @20:02:34
spoko.
_______
.ali baba - wściekły pies pustyni.
~Judgement    15.03.2009 @15:15:39
ciup ale ktoś Ci okrutną krzyde zrobił a mianowicie reprodukcja jest beznadziejna praca sama w sobie jest fajna taka mglista szarości fajnie sie układają w forme tylko dlaczego taki fotos straszny 100/70 oil on canvas ? heh co sąd ma do tego? jakby na to nie spojrzeć to Twoja interpretacja ale fotos kradnie różne smaczki jakie olej moze dać jak masz lepszą repro to daj (: i pewnie bedzie oceniona wysooko. fajna praca coś dłoń - w sensie palce zgubione spokojnie mogłeś dać same nogi od biustu anatomicznie wszystko siedzi prawie (bo np uda są za długie, ale można z tego wyjść tak iż miało to być przedstawienie intuicyjne, bo Twoje przez co wynaturzone..)no i lepsza jest prawa strona forosa (: pozdrawiam i przyjemnej bo deszczowej niedzieli życzę.
ostatnio edytowane: 2009-03-15 15:17:13
_______
and I tried..anything, not suicide..and YES it cross my mind..
~Pamelop    14.03.2009 @17:25:45
Jak dla mnie widac wszystko co chciał autor pokazac i robi to wrażenie , na pierwszy rzut oka wyglada jak z gliny ;D
~Basiula    12.03.2009 @19:37:14
rozumiem ze nie wszystko musi być ważne i coś można wygubić, ale zazwyczaj widziałam taki zabieg poprzez rozmycie tych miejsc nie ważnych czy zaciemnienie, musze przyznać ze Twój sposób nieukazywania tego co nieważne jest dość nowatorski...
a jeśli coś sie nie podoba w mojej pracy to prosiłabym o dokladniejszy komentarz co jest źle... bo ja umieszczam prace swe po to by dowiedzieć sie czy praca sie podoba, czy też co w niej jest źle... każdy uczy sie na własnych błędach
~Basiula    11.03.2009 @23:09:23
sskopane proporcyje... ewidentny brak pachy.... dziwne przedłuzenie tłowia jako szyja a zamiast glowy... coś, jakby balon? i co sie stało z lewą nogą?... sie zagubiła...
~GetOnTop Podoba mi się    11.03.2009 @22:48:28
bajer...
_______
"I tylko w jednym różnicie się od Boga - Bóg wie wszystko, a wy wszystko wiecie lepiej" E.M.R.
~barttekb Podoba mi się    11.03.2009 @22:43:24
subtelnie goła ...
pozdrawiam
5 Ilość ocen
1047 Ilość wyświetleń
11.03.2009 @22:42:38

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt