Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

A kuku
fotografia  |  portrety  |  kobieta  |  łóżko  |  twarz


Pierwsze z nowej sesji
Modelka - Marta "Góralka"



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~cubator Podoba mi się    06.02.2011 @17:06:55
śliczna fota
_______
jak sie niema co sie lubi to sie lubi co sie ma sie..........:D
~dobek Podoba mi się    14.03.2009 @17:10:26
fuck, świetne
~fotofretka    14.03.2009 @13:27:21
twarz nienaturalna.
niezadbana dłoń.
widać granicę blurowania.
_______
O sobie: Prezeska Tajnego Związku Cofaczy Kultury.

Źle oceniłam? Widocznie się nie znam na PRAWDZIWEJ SZTUCE.
Subiektywna. Umieszczając tu pracę, dajesz mi prawo do ocenienia jej.
~weer17 Podoba mi się    14.03.2009 @11:53:30
super!
~CarolineCagowska Podoba mi się    13.03.2009 @20:46:25
... podoba się! ...
~exploreremg Podoba mi się    13.03.2009 @19:58:06
bardzo fajny kadr
_______
Moja jest tylko racja i to święta racja, bo nawet jak jest Twoja, to moja jest mojsza niż Twojsza, że właśnie, moja racja jest racja naj moj sza!
Moje prace: http://www.exploreremg.carbonmade.com
~pantoney Podoba mi się    13.03.2009 @18:58:10
pozytywne,naturalne foto
~extravertere Podoba mi się    13.03.2009 @18:12:29
Dobra gra Modeli, nieco dwuznaczna =) obróbka dla mnei się dlawi, dało sie lepiej
~grzesik101 Podoba mi się    13.03.2009 @18:10:41
Super
~MakingDaysLonger Podoba mi się    13.03.2009 @18:07:00
heh fajne ;P
_______
Największe dzieła genialnych twórców zmieszczą się w sercu jednego człowieka. Sztuczkom partaczy za mało miejsca na olbrzymich scenach.
~Madallines Podoba mi się    13.03.2009 @18:06:23
!
~malinoowoo Podoba mi się    13.03.2009 @18:05:42
_______
Jak każdy człowiek - uczę się. Więc prosze uzasadnij swoją ocene. Zostawiając komentarz, obejrzyj reszte galerii Nie jestem osobą która 'odwięcza sie' ocenami.. .
12 Ilość ocen
460 Ilość wyświetleń
13.03.2009 @18:05:28

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt