Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Katedra
fotografia  |  architektura  |  katedra  |  natalia5614  |  wiosna  |  wroclaw


poznaje moje miasto na nowo.. mam nadzieje ze to wam sie bardziej spodoba:P

wiosna 2009



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~kakao94 Podoba mi się    16.05.2009 @15:56:49
monumentalnie, fajnie.
Obcięłabym trochę nieba u góry i dodała cieniów.
fajnie, że w BW
_______
You're looking my way, you're looking good
Needs no explaining, it's understood
Electric shivers, across my skin
It's like a fever, and you're my only medicine

--------------

nie dziękuj. oceń.
~RosaCanina Podoba mi się    07.04.2009 @20:39:26
_______
zapraszam do obejrzenia mojej kolekcji
~Agnieszka24 Podoba mi się    06.04.2009 @17:29:24
bardzo ładnie
~TruJok Podoba mi się    04.04.2009 @11:06:00
łaaałł :D
_______


śśij !!
~Oleq Podoba mi się    02.04.2009 @16:24:02
ten kadr mi sie podoba i to bardzo :D
_______
Ja nie idę ale mknę....
Zapraszam miłośników gór http://www.digart.pl/grupy/6282/Milosnicy_Sudetow
~musso    02.04.2009 @14:25:09
lepszy byłby kolor według mnie
~aniusia06 Podoba mi się    01.04.2009 @16:48:14
mnie sie podoba;D
~wojtasg    01.04.2009 @14:09:22
ten pomnik zlewa sie z katedra, przez co zdjecie staje sie nieczytelne btw fajny cien na dole
_______
"Żyjemy nie tylko w świecie idei, ale i w świecie rzeczy jako takich."
~jasira Podoba mi się    31.03.2009 @23:29:52
+++
~gambitt Podoba mi się    31.03.2009 @23:29:11
fajne ujęcie dobrze dobrana tonacja .
8 Ilość ocen
441 Ilość wyświetleń
31.03.2009 @23:26:43






© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt