Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Hulaj Dusza Piekla Nie ma
grafika  |  ilustracja  |  forin


Teraz troche moralizatorsko i ku przestrodze
2 z serii, poszedl w innych kolorach na plakat do "Piatek".
Pierwszy z serii tu: http://www.digart.pl/praca/3426378/mysl_r.html

staroc takze.



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~MariuszPanek Podoba mi się    17.03.2014 @14:35:03
~cenja Podoba mi się    17.03.2014 @12:56:06
~wisior Podoba mi się    13.10.2012 @13:56:11
świetne
~himeko Podoba mi się    15.01.2012 @11:52:26
fajne!!!
~need4street    19.07.2011 @16:35:30
fajne!
~Fritag Podoba mi się    27.06.2010 @03:57:38
Fajna praca, naprawdę fajna praca robi wrażenie... :D
~malinka7brzoskwinka Podoba mi się    09.06.2010 @23:09:34
śliczne
~STEES Podoba mi się    26.01.2010 @19:18:03
jaram się
~polemako Podoba mi się    14.12.2009 @01:00:18
;]
~MarcinDabrowski Podoba mi się    25.10.2009 @20:52:12
~Kisiel2241 Podoba mi się    18.09.2009 @12:03:21
szacuneczek
+rajkrajkrajkkk Podoba mi się    24.08.2009 @23:40:26
czlowiek, hulaj, forin, legia, piles nie jedz, reklama, dusza, dupa, soul fly, vhs1, mv, w-wa, fetor, smrod, pieklo, alkohol zaglada polakow przeciez, nie, ma.
_______
jestwemniecosconiedokoncawiemczymjest.
~yaceky Podoba mi się    06.08.2009 @15:05:03
doskonała robota
~stockwell Podoba mi się    26.07.2009 @15:47:05
Kozaczek. Zresztą, wszystkie prace świetne, a okładki to na pewno ścisła czołówka w Polsce - dla mnie na pewno miejsce numer jeden. Pozdrówki!
~wuyekenek Podoba mi się    07.06.2009 @17:35:50
wymiekam
~yeawn Podoba mi się    23.05.2009 @07:39:31
dla mnie bomba
~Lumaq Podoba mi się    29.04.2009 @15:58:42
no to jest swietne. zanim doczytalem sie tego hulaj dusza piekla nie ma to myslalem ze bloki tworza napis 'huj';]
_______
To NMG program wez go kur*o ogladaj!!!
~RaPhuU Podoba mi się    29.04.2009 @15:43:52
<3
~JaromirHaszko Podoba mi się    29.04.2009 @13:05:54
majstersztyk prosze ja ciebie
_______
"Your soul isn't in your body; your body is in your soul." - Alan Watts
~trickstero Podoba mi się    29.04.2009 @05:08:22
fajnie !, przypomina mi wczesne prace pawla ksiazka.
ostatnio edytowane: 2009-04-29 05:09:01
~ostrowskikosma Podoba mi się    23.04.2009 @09:45:51
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
~pyhu Podoba mi się    21.04.2009 @10:10:40
klimatycznie
~Direktor Podoba mi się    10.04.2009 @17:00:51
Dusza
+nufikor Podoba mi się    09.04.2009 @20:16:06
sprytnie rozmieszczone litery podoba się.
i koleżka na samym szczycie ze świecą dymną (?) hehe - świetny.
_______
~
~Bulbin Podoba mi się    09.04.2009 @10:40:29
1 2 Następna strona
36 Ilość ocen
24500 Ilość wyświetleń
05.04.2009 @12:45:04

wyróżnienia











© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt