Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

Old Kenmare 2
fotografia  |  scenerie  |  irlandia  |  kenmare  |  kerry  |  killarney


No to juz drugi podobny widoczek w mojej galerii
Dzieki z gory za konstruktywne komentarze



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~ERISKAY Podoba mi się    25.07.2010 @10:10:23
Moze obcielabym troche prawa strone aby zmniejszyc widocznosc przepalenia, ale tak aby zostawic troche promieni. Poza tym dobry kadr, prowadzi wzrok, no i niebo ciekawe, cos sie dzieje...
~ekwa Podoba mi się    22.06.2009 @16:25:34
max!
~marzar Podoba mi się    11.04.2009 @03:03:00
+++
~fruwak234 Podoba mi się    10.04.2009 @12:38:09
Super.
~Rainbow6 Podoba mi się    10.04.2009 @00:01:42
no bardzo fajnie
~trolek Podoba mi się    08.04.2009 @19:44:15
pięknie to złapałeś , wykonanie 9/10 , o pici kłak jaśniej dół . Swietna praca
_______
"Stań się Słońcem , a wtedy wszyscy Cię zobaczą". trollek.plfoto.com
~damianope Podoba mi się    08.04.2009 @17:34:29
nigdy bym nie pomyslal ,ze po za miastem moze byc tak pieknie
ja chyba mieszczuchem jestem:d
_______
oceniam tylko to, co robi na mnie wrazenie i nie oczekuje rewanzu ,bo kazdy ma przeciez,inny punkt widzeniadowidzenia.
~rallynitros Podoba mi się    08.04.2009 @14:20:59
extra światełko złapałeś na ++++
_______
patrz sie przed siebie, nigdy za siebie....czyli koko jumbo i do przodu!!
~Mareska Podoba mi się    08.04.2009 @13:55:59
Świetny kadr, światło niebywałe
~muzykaczynicuda Podoba mi się    08.04.2009 @12:45:41
piękne światło nad tą górą po środku ;]
~lokash Podoba mi się    08.04.2009 @11:22:32
swietny kadr ja bym sie zastanawial jak by wygladal z nizszego pulapu
~crazyG Podoba mi się    08.04.2009 @10:46:48
ale niebko!! swiatelko klasa
~priestvalon Podoba mi się    08.04.2009 @09:48:57
Ladne... kompozycja powiedzialbym srednia, ale to swiatlo wymiata
~JolaO Podoba mi się    08.04.2009 @09:28:52
Piękny widok
~Greg77 Podoba mi się    08.04.2009 @07:46:34
~idontknowany Podoba mi się    08.04.2009 @07:43:00
swietny kadr, kolory, ta woda pieknie sie mieni, i niebo super wyglada
_______
" Idź przez życie tak, aby ślady Twoich stóp przetrwały Cię... "

Zapraszam do mojej galerii i proszę o obiektywną opinię oraz konstruktywną krytykę.
~llor06 Podoba mi się    08.04.2009 @06:34:47
+++++++++ PIĘKNE ŚWIATŁO
~poluks Podoba mi się    08.04.2009 @06:18:02
bardzo dobre
~ZUUO Podoba mi się    08.04.2009 @05:59:54
Piękny widok
_______
I don’t know much
I don’t know too much
But I know this
Shit is fucked up!
~mawic Podoba mi się    08.04.2009 @05:59:32
No, niezle, chmurki ida za chodnikiem. Mocne
~mairo Podoba mi się    08.04.2009 @05:57:29
lubię takie naturalne klimaty, aż chce się uciec z miasta :b
~kargul766 Podoba mi się    08.04.2009 @05:53:15
.
_______
...Wszyscy patrzymy, ale nie wszyscy widzimy.....
~nikaa1    08.04.2009 @05:53:15
bardzo mi sie podoba
_______
Rzeczy proste są najbardziej niezwykłe
~lemon64 Podoba mi się    08.04.2009 @05:53:06
+++
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt