Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

ptaszki w klatce (color)
rysunek  |  komiks


Autorem pracki jest Bohumił http://www.digart.pl/member.php?nick=bohumil w pewnych kręgach znany jako Maciej B. vel. M. Banaś... z reszta kogo to obchodzi, on tylko narysowal jakies brednie w przerwie miedzy paskami o panu Muczku http://muczek.org/ ,a caly trud wykonalem ja kolorujac to nadwyraz piknie i wspaniale... Ale, ale, koniec lansu i do rzeczy.

Jest to jeden kadr z komiksu ktorego autorami są Piotr Szreniawski (scenariusz) i Maciej Banaś (gfx) ktory to jakos mimochodem zaproponowal mi polozenie koloru na ten kadr, co uczynilem z wielka checia.


Dla tych co im sie nie chcialo czytac :

Jesli chcecie ocenic to kolor ,a nie kreskę gdyz nie ja jestem jej autorem, a wersie b'n'w mozecie zobaczyc tu http://www.digart.pl/details.php?id=368466 lub tu http://www.digart.pl/details.php?id=370852



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~DonLobo Podoba mi się    29.03.2008 @22:26:08
świetne
_______
miejsce na Twoją reklamę
zakazana praca: http://www.digart.pl/praca/1737429/Smiena_.html
~kirkorinc Podoba mi się    30.01.2008 @09:36:43
kolory mnie trochu irytyją, LE POZATYM OK :p

HEHE
~mazol Podoba mi się    01.03.2007 @13:24:03
kolor bdb i plus dla Banasia
_______
Digart sie skonczyl, ale na TV Polonii maja byc powtórki.

~Tkachoz Podoba mi się    04.08.2006 @10:33:58
a mi sie podobaja tak calkiem te kolorki. nic wyjatkowego ale nie jest zle. moim zdaniem za duzo gradientow
rzeczywscie najlepiej wyszly ptaszki
~mychalyna Podoba mi się    23.07.2006 @16:50:02
dobry tytuł
_______
Tak długo kształtowałam siebie, na kształt i podobieństwo niczego.
+sebastianskrobol    21.07.2006 @08:58:03
eee tam zes odwalil na szybkiego,cos mi sie widzi...
ale daje rade
_______
eble eble...
http://mushroom-mots.blogspot.com/
eble... blog......eble
~snx Podoba mi się    16.07.2006 @16:01:36
Najs dżob men
_______
"Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!"
~Archon    08.07.2006 @00:24:41
Oj tam len od razu...
~Suchar    07.07.2006 @18:14:31
a budynek i niebo to kto pokoloruje ? ...leniuch...sam gradient...a cienie okien, czy padających cieni budynków ?
+Rybb Podoba mi się    26.06.2006 @21:06:33
ptaki git, kolor gorzej
_______
Brainwashed
~Doris666 Podoba mi się    26.06.2006 @20:33:02
_______
Genius is twenty per cent inspiration and eighty per cent perspiration.
-Kenji Podoba mi się    26.06.2006 @20:03:39
świetne w chuj
~Archon    26.06.2006 @18:37:12
Mysle ze by bardziej pasowaly ,ale tak szczerze to wszystko robilem pod tego wielkiego golebia na pierwszym planie. Tak mi sie zajebiscie spodobal ,ze kolor innych postaci musialem robic tak ,by tamten ani sie nie wyroznial za mocno ,ani nie stracil w moich oczach :D
~asu85 Podoba mi się    26.06.2006 @17:55:30
no!!
~bohumil Podoba mi się    26.06.2006 @17:52:37
hehe, lansiarzu :D

spoko kolorki, mi się bardzo podobają. tak się zastanawiam tylko, czy np. bardziej wyblakłe by nie pasowały do tej mojej beznadziejnej krechy :P
~Mastermalec Podoba mi się    26.06.2006 @17:22:45
weś to popraw bo przy zoomie widac zabardzo braki, wiezienie jest strasznie plaskie, zobacz jak tu dosyc fajnie dales color http://www.digart.pl/details.php?id=127317
ostatnio edytowane: 2006-06-26 17:23:51
~lupo76p    26.06.2006 @17:03:20
pann Lupo nie doczytal i przeprasza, a reszta jak wyzej
^Templar Podoba mi się    26.06.2006 @16:49:01
:} fajne... kuraki :P
~Archon    26.06.2006 @16:29:18
To szary, pochmurny i jakze Polski dzien. Moze gdyby pann Lupo zrobił zoom to bym zauwazyl A na to pytanie o B/W odpowiedzialem jeszcze zanim pan źeś je zadał w komencie pod pracką
Dzieki za koment i ocenke
~madej18 Podoba mi się    26.06.2006 @16:22:34
_______
Death gotta be easy, 'cause life is hard ...
~lupo76p Podoba mi się    26.06.2006 @16:13:43
to juz bylo B/W? jakos bardziej mi sie podbalo, nadal ptaszor w pierwszym planie moglby miec ciemniejsze plecy. zeby wzrok sie skupil na tym przy pilce, fajnie tez by bylo gdyby mor z tylu byl ciemniejszy a swiecilo to okno z kalwiszem, ciezko tu wuczuc pore dnia. coz to moje subiektywne odczucia
15 Ilość ocen
1133 Ilość wyświetleń
26.06.2006 @16:08:52

wyróżnienia








© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt