Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

CreativeLabs
projekty  |  logotypy  |  creative  |  labs  |  logo  |  niqo


Projekt treningowy. (20 znaków ; /)



komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
~kreartura    26.07.2009 @09:31:54
Napis "Labs" naawet, naawet. Ciekawa rzecz tworzy się między literką "L", a "a". "L" jest ucięte tak, by pasowało do brzuszka "a". Wydaje mi się, że jeżeli robisz już coś takiego, to wypadałoby by taka zależność była konsekwentna (między "b", a "s" tez można spróbować!), albo by poszło to w cholerę. Niezależnie czy sam to wykonałeś, czy było to już zawarte w foncie.

Dalej jest już źle... Napis "creative" za mały, ginie gdzieś. Robisz logotyp, rzecz, która ma być super-czytelna i super-wyraźna. Wyobraź sobie sytuację, że Twój logotyp będzie zmuszony do streszczenia się w powierzchni 2x2 cm. I co?

Podobnie sprawa ma się z tą "farbą" (czy co to tam jest na "s". Dodatkowo dochodzi pytanie: jakie uzasadnienie ma ta farba? W internecie czytam: "Creative is the worldwide leader in digital entertainment products for the personal computer and the Internet". Hmmm. Farba. Chyba coś nie pasuje man.

Widzisz - zdrowo dla logotypu jest by kojarzył on się z tym co robi firma. Czyli odpadają napis i farba, zostaje sam font w postaci "Labs", logotyp okazuje się być zbyt banalny, bezpłciowy.

Tworzenie logotypów to trudna sztuka! Następnym razem lepiej się przygotuj, rozpatrz więcej możliwości. Warto najpierw szkicować sobie na kartce, próbować różnych pomysłów - ołówek i papier zawsze będą szybsze niż nawet najnowsza wersja fotoszopa.

Powodzenia.
_______
That boy needs therapy.
~FL4M4STER    12.06.2009 @13:41:50
teraz pomniejsz do 20 na 20 mm, druknij i zobacz co się stanie.
ostatnio edytowane: 2009-06-12 13:46:29
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt